Trøtt trøtt trøtt

Januarmammaen

Forelsket i forumet
Januarlykke 2019
Kunne sovet hele dagen her, er så utrolig trøtt. Og får jeg ikke lagt meg ned så blir jeg så voldsom kvalm..
Orker nesten ingenting
Det er nesten litt flaut å trøtt det går ann å bli, gjesper konstant også.

Flere her?
Hva gjør dere? Tenker dere?
 
Samme her. Ikke alltid veldig trøtt, men har lite energi. Ligger nesten hele dagen pga kvalme og lite energi. Merker det begynner å bli tungt å være i så lite aktivitet. Får bare gjort litt innimellom enkelte dager. Håper det bedrer seg neste trimester. Bare 2 uker igjen for meg nå[emoji27][emoji26][emoji1][emoji16]
 
Lite energi, men sliter med søvn på nettene da jeg drømmer så ekstremt mye rart og at jeg må på toalettet minst 1 gang om natta [emoji28]

Kan fint sovne på dagtid om jeg får mulighet, men viktigste er at jeg i det minste slapper av [emoji5] det sies at det skal bli bedre i 2.trimester, så håper virkelig det [emoji28]
 
Lite energi, men sliter med søvn på nettene da jeg drømmer så ekstremt mye rart og at jeg må på toalettet minst 1 gang om natta [emoji28]

Kan fint sovne på dagtid om jeg får mulighet, men viktigste er at jeg i det minste slapper av [emoji5] det sies at det skal bli bedre i 2.trimester, så håper virkelig det [emoji28]

For de fleste så gjør det det, men ikke nødvendigvis over natta :shifty:
 
Kjempetrøtt og utmattet heeeele tida! Kvalmen er ikke så ille lenger, men får jo ikke gjort noe som helst. Og føler meg elendig hver dag :(
 
Er ikke så trøtt i løpet av dagen... men kunne fint ha lagt meg kl 19 på kvelden, da er jeg stup trøtt!
 
Kunne sovet hele dagen her, er så utrolig trøtt. Og får jeg ikke lagt meg ned så blir jeg så voldsom kvalm..
Orker nesten ingenting
Det er nesten litt flaut å trøtt det går ann å bli, gjesper konstant også.

Flere her?
Hva gjør dere? Tenker dere?

Er i de samme skoene. Har dessverre ingen andre tips enn å vente til det går over :(
 
Blir jeg trøtt på dagen så må jeg bare aktivisere meg for å ikke sovne.. sover jeg på dagen så blir humøre mitt så sykt ustabilt når jeg våkner [emoji85][emoji849]
 
Er usannsynlig trøtt hele dagen! Gjesper i ett sett, og har jeg muligheten sover jeg gjerne litt på ettermiddagen. Hvis ikke sovner jeg som regel på sofaen så snart ungene er i seng. Og sovner alltid like godt til kvelden igjen.
Kunne ønske jeg kunne sove hele tiden!! Haha!
 
Så trøtt, værst er de dagene hvor det ikke er rom for dupp eller å legge seg tidlig
 
Samme her! Jeg legger meg i 19-20 tiden og sover rundt :) når jeg gjør dette er jeg mindre kvalm og har litt overskudd på jobb og ettermiddagene med minsten
 
Back
Topp