Trøtt start på dagen

Trultemor90

Forelsket i forumet
I natt har jeg hatt masse maserier og luftsmerter i magen.. Tror også slimproppen gikk i natt, er første gang i svangerskapet det har komt rosa aktig slim.. Nå skal jeg legge meg til å såve igjen.. Såv Max to timer i natt.. Håper egentlig at det skjer noe mer i løpet av dagen, er så klar som jeg kan bli på fødsel nå :p er 10 dager til termin nå!

hvordan har dere det i dag?

Nettene er harde! Jeg har de siste dagene vært også mye plaget med luft på kveld og natt. Magen er helt stinn og det setter seg i mellomgolvet. Helt forferdelig :confused:

Høres ut som om det er noe på gang hos deg da. Så vidt jeg har skjønt det, så er det ikke lange tida igjen når man har blod osv. Spennende! Ta deg en lur og slapp av. Vet aldri når sirkuset starter! :D

Her er natten som vanlig, legger meg og sliter med å sovne, når jeg først sovner så våkner jeg gjerne i 3tiden og er lys våken :( ligger å vrir meg til nesten 6, DA klarer jeg å sovne, men d er bare møkk ettersom klokka ringer rett over 7.... Så nå sitter jeg her som en zombie og skal straks kjøre ungene på skole og barnehage - blir sofaen og sove når jeg kommer tilbake!!

Kan også legge til at d fortsatt murrer de fremme og bak, og har regelmessige kynnere på døgn nummer 7.... Fortsatt 1 uke og 3 dager til lillesnuppa får lov å komme!

Her har jeg faktisk sovet "godt" i natt for første gang på ukesvis. Utrolig herlig og nesten litt rart :p i tillegg utsatte mannen min å kjøre til jobb slik at han leverte kommende storesøster i bhg :D utrolig herlig morgen i forhold til de jeg pleier å ha :)

sorry å gni det inn, men har hatt det så slitsomt i det siste så når noe er bedre så må jeg nesten få skryte litt ;)

Men etter torsdag er han hjertelig velkommen ut altså...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har ENDELIG sovet godt i natt. Jeg byttet til sommerdyne i går, for jeg har våknet gjennomvåt av svette hver morgen har flere uker.
Så da var det deilig å endelig våkne "tørr" :-P he he

Sove har jeg tilgode med å huske hva er uten medisin.....
Ellers går hele dagen til hvile og holde ut alle plagene med nærme fødsel....

13 dager til termin her....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det skal jammen ikke være lett!! Men det er ikke lenge igjen for noen av oss her inne så det er bra! :)

Back
Topp