Trøtt som f........!!!

Carro_suss

Glad i forumet
Nå begynner jeg å bli sliten:p har snudd om døgnet etter noen uker uten ordentlig søvn, så tviholdt meg våken i kveld for å legg meg i rett tid, håpe jeg ikke våkner kl 03 i natt å! :) fikk så lyst på burn, å tok noen små slurker før jeg fikk googlet meg fram at det ikke bra, trudde det gikk bra som litt kaffe, men tar ikke sjansen:) får bare holde opp øynene framover når jeg blir trøtt, men nåååå er det natta:) god natt :)

Sliter med det samme selv, døgnrytmen er helt på jordet! Har brukt de to siste dagene på snuing å tvingt meg selv til å holde meg våken på dagtid.. Jeg har brukt å sovnet kl 21 på kvelden for så å våkne kl 1 på natta å er våken til 05.30 (!). Med to barn fra før må jeg opp igjen kl 7 så dette er sliiitsomt! :P Dette går virkelig ikke i lengden kjenner jeg ;)

Sliter med det samme selv, døgnrytmen er helt på jordet! Har brukt de to siste dagene på snuing å tvingt meg selv til å holde meg våken på dagtid.. Jeg har brukt å sovnet kl 21 på kvelden for så å våkne kl 1 på natta å er våken til 05.30 (!). Med to barn fra før må jeg opp igjen kl 7 så dette er sliiitsomt! :P Dette går virkelig ikke i lengden kjenner jeg ;)
Hehe uff, ja det er akkurat sånn jeg har det:) endelig fått til å snu om nå:) akkurat stått opp :) veldig godt:)

Der er jeg og. Uff, i romjula kræsja det totalt her, ungene her er noen skikkelige murmeldyr når de har fri, og jeg og samboeren ble sittende lenger og lenger og se på film og skravle på kveldene... Også kom hverdagen liksom.... OG gravid-trøtthet i tillegg.... Djeez... Det er lett å ødelegge døgnrytma, men Fyttigrisen når en skal snu det igjen....:p

Sent from my HTC One X using BV Forum

Back
Topp