Trøtt på jobb

Bigfence

Flørter med forumet
Er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å få noe gjort på jobb (selvstendig arbeid ved pc).. men føler det er for tidlig å si noe til sjefen.

Noen råd?

drikke et par kopper kaffe. Evt gå ut og trekke frisk luft innimellom :) Jeg fortalte det til1 pers på jobb ganske tidlig, slik at jeg i det minste har en som forstår :)

Er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å få noe gjort på jobb (selvstendig arbeid ved pc).. men føler det er for tidlig å si noe til sjefen.

Noen råd?
Akkurat samme situasjon...fungerer knapt. Nesten umulig å holde øynene åpne i møter også. Huff...Venter i spenning på tips til deg :)

Spis eple. Det er visst bevist at du blir mer våken av å spise et eple enn av å drikke kaffe. Har merket det selv, men tror kanskje det også kan være Placebo :P Men så lenge det funker!

Noen råd?

Jeg har det akkurat samme! Men til og med mye bevegelse ute og varierte oppgaver (ped.leder i barnehage) hjelper lite. Men nå har jeg akkurat tatt en powernap på ca. 20 min i pausen min, det føltes ut som der hjalp veldig. Hvertfall akkurat nå :p

Skal prøve meg på et eple.. kaffe har jeg ikke klart siden kvalmen kom (var stordrikker før) :wtf:
Kanskje jeg burde sovet litt i lunsjen ja, mat har jeg jo ikke lyst på likevel ;)

Jeg endte opp med å fortelle det til sjefen da jeg var rundt 7+2. Hadde behov for å forklare trøttheten og min korte lunte. Sjefen tok det heldigvis bra så jeg er glad jeg gjorde det. Før jeg fortalte det gikk jeg meg tur i lunsjen en gang iblandt for å få luft og ro :)

Kjenner til den.. Er akkurat ferdig i praksis der jeg hadde kontorarbeid, og var så trøtt at jeg fikk nesten ikke gjort noe uansett hva jeg prøvde.. Men har gått litt over nå da :)

Back
Topp