Trøtt onsdag :-p

Hun har ikke vært forkjøla siden vi var på Kreta, det er jo nesten 2 måneder siden så jeg synes hun har vært frisk lenge nå jeg :P

Å fader, har det gått så fort?? Haha

Nettopp ;)
Poenget mitt er at jeg synes ikke VI har behov for å skru på tv-en på morgenen når vi skal av gårde, fordi vi får gjort det vi trenger uten å ha den på. Og jeg tviler på at ungene våre blir utslitt av å leke på morgenen selvom de ikke sitter helt stille mens de leker :p
På ettermiddagen, derimot, er det ofte vi starter barne-tv-titting tidligere enn den gammeldagse barne-tv-tiden fordi ungene er slitne eller utålmodige før middag ;)
...mi frøken sitter sjeldent stille på gulvet og leker fint...iallfall ikke når jeg har behov for å ordne noe :P Så da blir tv løsningen! Fungerer utmerket synes jeg :) ...men ikke alltid hun ser barne-tv lengre på ettermiddagen, da leser vi eller leker sammen heller de få timene vi har mellom middag og kveld ;)

Vi har også på tv'en om morgen av samme grunn som Marianne.. men ikke alltid dem ser på tv.. noen ganger vil dem heller leke, tegne, pusle osv.. eller så kan det hende én vil se på tv, og den andre ikke;) så da setter vi den på nrk super, så dem kan heller velge selv :)

Men dem får se litt tv etter barnehagen.. virker som om dem trenger den roen og avslappingen etter en dag på "jobb":P

Det gikk strålende i bhg i dag.:) De nye barna skulle spise lunsj sammen med de andre på småbarnsavdelinga, så jeg sa hadet ("hade, mamma!" til svar), dro hjem 11.15 og var tilbake kl.12. Da satt vesla blid og fornøyd på plassen sin og åt brødskive.:) I morra er det planlagt at hun skal være der fra 10-14, slik at hun får sove der og være med ut en tur også.

Jeg har endelig fått pengene fra lånekassa, så jeg lurer på å kjøre til byen mens Jen er i bhg i morra, slik at jeg får kjøpt de siste tingene før den nye hverdagen vår starter for fullt.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det gikk strålende i bhg i dag.:) De nye barna skulle spise lunsj sammen med de andre på småbarnsavdelinga, så jeg sa hadet ("hade, mamma!" til svar), dro hjem 11.15 og var tilbake kl.12. Da satt vesla blid og fornøyd på plassen sin og åt brødskive.:) I morra er det planlagt at hun skal være der fra 10-14, slik at hun får sove der og være med ut en tur også.

Jeg har endelig fått pengene fra lånekassa, så jeg lurer på å kjøre til byen mens Jen er i bhg i morra, slik at jeg får kjøpt de siste tingene før den nye hverdagen vår starter for fullt.:)

Å så bra at det har gått så fint :D spennede å se hvordan det går imårra da:)

Å så bra at det har gått så fint :D spennede å se hvordan det går imårra da:)
Ja, det er kjekt når det går så bra.:) Hun liker seg stort sett andre steder enn hjemme og sammen med andre folk enn mamma og pappa, så jeg tror det kommer til å gå helt fint i morra. Jeg har første forelesning på fredag, så da tenker jeg at hun skal få prøve seg en hel dag der. De har bakedag på fredager, så det er nok kjekt å få med seg.:)

Ja, det er kjekt når det går så bra.:) Hun liker seg stort sett andre steder enn hjemme og sammen med andre folk enn mamma og pappa, så jeg tror det kommer til å gå helt fint i morra. Jeg har første forelesning på fredag, så da tenker jeg at hun skal få prøve seg en hel dag der. De har bakedag på fredager, så det er nok kjekt å få med seg.:)

Så herlig at det går så bra da :)

Surfer mobilt!

Det blir nok ikke noe problem da nei :) og baking er jo kjempe stas for barn :D

Så herlig at det går så bra i bhg :D Ingenting er bedre enn det :)

Deilig med studielån og shopping ja ;)

Så herlig at det går så bra i bhg :D Ingenting er bedre enn det :)

Deilig med studielån og shopping ja ;)
Ubeskrivelig deilig!!:D Har fått en frihetsfølelse nå faktisk. ;)
Har forstått det slik av jeg ikke behøver å kjøpe så mange nye bøker heller, noe som kommer godt med når regningene har hopa seg opp. :p

Ubeskrivelig deilig!!:D Har fått en frihetsfølelse nå faktisk. ;)
Har forstått det slik av jeg ikke behøver å kjøpe så mange nye bøker heller, noe som kommer godt med når regningene har hopa seg opp. :p

Det er jo kjekt da! har ikke kjøpt bøker på flere år men pengene forsvinner jammen meg fort likevel :eek:

Det var en kjekk kveld på restaurant med jentene fra studiet i fjor :)
Fresh sykkeltur hjem i mørket og :)
Nå funderer jeg fælt på morgendagen og Lillebror.. Han har vært feberfri i dag og i greit humør. Fortsatt ganske tett, men jeg tror medisinen begynner å fungere bedre nå etter et par dager. For min del har jeg han mer enn gjerne hjemme fra Bhg i morgen, det er ikke noe jeg MÅ gjøre.
Men for tilvenningen hans sin del føler jeg at det er lurt med en tur dit. Men kjipt om han ikke er helt bra selvom han virker mye bedre!!
Jeg får sove på det og se han an til morgenen :-p
Natta!

Surfer mobilt!

Back
Topp