Trøtt og sliten

lissa 72

Flørter med forumet
Har store problemer med å sove på natta nå, våkner 5-6 ganger i løpet av ei natt. Tisser kanskje en av gangene, stort sett halsbrann og våkner av at jeg snur meg.
Begynner å bli tungt ja[&o]

Me too!
Prøv å ikke spis etter klokka 7 på kvelden, ta to gaviscon før du legger deg, og ha linken klar på nattbordet. Det pleier jeg å gjøre for å holde halsbrannen nogenlunde borte på natta.
Syns det er kjempe vanskelig å finne en god stilling å ligge i, som regel er stillingen jeg finner god i en time eller noe, og så våkner jeg å må snu meg igjen.... Forhåpentligvis er det ikke lenge til babyen vår kommer! Men da kommer det andre ting som holder oss våkne[:)][;)]

huff æ har d åsså sånn..[:'(]må minst 2ganga opp om natta for å tisse..ellers så våkne æ vær gang æ ska snu mæ.må jo flytte pute å styr t andre sia..hehe.d e jo veldi slitsomt å man blir trøtt å ser jo helt j*vli ut.blir lite søvn men må vel bare venne oss t d[:D] e vel ikke altfor lenge igjn no.[;)]

Skjønner akkurat hva du mener... Helt forferdelig å våkne midt på natten av at hele halsen står i full fyr - har slitt med det en stung nå... Men akkurat i natt så våknet jeg ikke.... det syntes jeg var veldig rart når jeg våknet.. kommer vel tilbake i natt tenker jeg[&:]

samme problemet her også...bekkenløsning tarlivet av meg.... Men sovner så dypt at jeg ligger nesten  samme stilling hele natta, og da er jeg støl når jeg våkner!!!!!!!
Huff!!

Føles som jeg er 89 år gammelll.det...ser sikkert sånn ut også...men gud det er verdt det!!!!!!!!!!!!!!!!!

jammen godt å se at vi er så mange om det samme problemet da:)
Huff men slitsomt ja...[:)]

ORIGINAL: Nusse76

Rart å tenke på at om noen uker så er vi ute og rusler med vognene våre...spreke som bare d[;)] Og har glemt ALT som har med graviditet å gjøre....[:D]

Er vi virkelig det??
Jeg føler liksom at jeg kommer til å være permantent gravid jeg nå[:'(]

ORIGINAL: dite

Jeg føler liksom at jeg kommer til å være permantent gravid jeg nå[:'(]

Ha ha[;)] Sånn syns jeg det føles ut som også! Klarer nesten ikke å huske hvordan det var å  ikke ha en gigantisk mage...

Back
Topp