trøtt og sliten

schnuppa

Forumet er livet
Er det bare meg eller er flere av dere trøtte og slitne? Kan ikke se en eneste film på tv på kveldstid, da sovner jeg zzzzzz. [&:][8|]
Har ikke fått med meg noen av de filmene jeg og min samboer har sett på i det siste for jeg sovner en eller annen gang i løpet av filmen( Han spør etterpå om filmen var bra og jeg svarer jada..[&:][8D] He he har ikke akkuratt fått med meg så mye av den da). Føler meg ganske trøtt om dagen også... Kan ikke huske dette fra forrige svangerskap. Da var jeg bare super trøtt de 3 første mnd. Er i kjempe form ellers går turer, trener osv.

Er liksom litt irriterende da jeg vil ha litt av kvelden sammen med mine kjære ettersom jeg er på jobb hele dagen. Vet det bare er sånn, men er det flere enn meg dette gjelder?? [8|]

skriver under på denne jeg....sambo klager for at jeg alltid sovner når vi ser film....spiller ingen rolle om vi begynner å se kl 7 el kl 10 liksom....sover halvveis uansett...tror dette hører litt med....kan sove og sove + sove litt til......og vi har ingen barn fra før, men jobber 100 % da....

Æ går te sengs mellom halv 9 og halv 10 kver kveld. Klare ikke å holde mæ våken.. Fra klokka e 7 på kvelden vente æ bare på at æ skal få lov å gå i seng..
Så du e nok ikke aleina.
Første svangerskapet sov æ kun på formiddagen de første 3 mnd. No e det litt verre med det..

Sover og sover som bare det.. Føler jeg ikke har tid til annet enn å jobbe og sove jeg. Sliter litt med å få tid til fritidsaktiviteter og overskudd til husarbeid. Kan man få sykmelding av den grunn? [8|]

Jeg har mye energi om dagen men blir supertrøtt allerede i 21-22tiden om kvelden. Vi har aldri lagt oss så tidlig som vi har gjort den siste måneden! Det er bra for min kjære også, selv om han av og til sukker "allerede?" når jeg spør om vi skal legge oss. Jeg vet at han har godt av all søvnen og det vet han også [:)]

ÅÅÅÅÅ godt å høre at det ikke bare er meg som går rundt som en zombie.. [8|]
Tror ikke man kan få sykemelding p.g.a det.. Men man kan jo alltids prøve.. Man kan jo være heldig [;)]

Jeg ønsker iallefall mer ut av dagen enn det jeg har nå.. må legge meg kl 21-22 jeg nå for jeg orker ikke holde meg våken lenger... [:-]

hehe....ja dette har jeg også vert igjenom dere, men det ga seg hos meg i uke 24-25. Å nå e det snudd helt om, trøtt om morningen å flyter over me energi om kvelden /natta[:D]

Kroppen trenger mye mere hvile nå ja. Må prøve å få innført siesta for gravide i arbeidslivet kanskje.

Jeg har vært kjempetrøtt siden rundt uke 25 eller noe... vil bare sove heeeeeeeeeeeele tiden. Trenger sånn 14-15 timer i døgnet..[8D]

Jeg merker også at det begynner å røyne litt på. Våkner om morgenen og føler meg så opplagt og planlegger en masse. Og jeg er sånn at jeg stresser meg gjennom alt jeg har planlagt, for ellers så irriterer jeg meg over det jeg ikke gjorde. Så om kvelden sovner jeg kl. 21 på sofaen. Dessuten kjenner jeg at det begynner å bli ganske slitsomt å komme seg på jobb også. Selve jobben er ikke så slitsom, men å stå opp, dusje, spise, smøre matpakke, vekke lillegutt, stelle han, i barnehagen og så på jobb, ja, den turen er det som røyner på. Så når jeg er kommet til lunsjen så er jeg pumpet.

Men ellers er jo formen upåklagelig, litt vondt i ryggen, men det er nok de som har det mye verre enn meg. Så når jeg er hos legen sier jeg ingenting. Sier jeg kjenner jeg er gravid liksom og er litt sliten, men ikke mer enn det som er normalt etter min tilstand. Klarer liksom ikke å spørre etter sykemelding. Hadde jeg blitt tilbudt det, hadde jeg nok tatt det, og hadde jeg spurt hadde jeg sikkert fått det også, men det er et eller annet som gjør at jeg ikke klarer å spørre.

Hadde nok hatt gått av mer hvile ja...

Halloen......
Jeg hadde det mest slik I begynnelsen, Nå har det faktisk begynnt og komme seg.... [:D]

Kansje det avtar snart da?? Hadde vært digg å kunne ha noen kvelder hvor jeg klarer å holde øynene åpne..

Ja jeg er TRØTT! og tiltaksløs.. *puh* men det er kommet tilbake igjen nå i de siste ukene. kanskje har kroppen begynt å forbrede seg med å lade opp til den store dagen??
håper og tror at energien vender tilbake når lille gutt kommer til verden, trenger den nok da[:D]

Jeg er supertrøtt, men får ikke sove! Sover tilsammen 4-5 timer i døgnet, og det er altfor lite! Så jeg misunner dere som kan sove hele tiden..

Back
Topp