De siste dagene har jeg følt meg helt utslitt. Sliten i kroppen. Har sovet godt om natta og begge guttene har lagt seg fint. Så har egentlig fått mer en nok søvn også.
Egentlig minnes denne formen veldig om tidligere graviditet... men det kan da virkelig ikke være mulig? Eller? Vi har brukt kondom siden fødsel og mannen har snippet seg men har fortsatt noen svømmere igjen når vi sjekket for noen dager siden. Ingen tegn til sprukket kondom eller noe heller.. hva er odsen...
Verst av alt er egentlig at jeg vet ikke om jeg hadde blitt lei meg eller glad om jeg faktisk hadde vert gravid.. kjente nesten litt på en sorg da vi fikk beskjed at om en mnd til så vil nok mannen være steril.. nå har vi jo to tette og vi var veldig bestemte på å ikke ha flere da det holdt med to..
Måtte bare lufte litt tanker
Egentlig minnes denne formen veldig om tidligere graviditet... men det kan da virkelig ikke være mulig? Eller? Vi har brukt kondom siden fødsel og mannen har snippet seg men har fortsatt noen svømmere igjen når vi sjekket for noen dager siden. Ingen tegn til sprukket kondom eller noe heller.. hva er odsen...
Verst av alt er egentlig at jeg vet ikke om jeg hadde blitt lei meg eller glad om jeg faktisk hadde vert gravid.. kjente nesten litt på en sorg da vi fikk beskjed at om en mnd til så vil nok mannen være steril.. nå har vi jo to tette og vi var veldig bestemte på å ikke ha flere da det holdt med to..
Måtte bare lufte litt tanker

Forstår godt det føles litt vemodig med sterilisering, for det er så endelig på en måte. Er det tre mnd siden steriliseringen til mannen din? Da skal det vel egentlig ikke være noen svømmere igjen, vel?
det kjenner jeg godt til da vi ble gravide på spiral forrige gang og derfor bestemte vi oss at det måtte bli sterilisering
om 1,5 uke har det gått tre mnd. Så han fikk beskjed om å vente 5 uker til før han kom inn igjen å testet. Men syns det også høres litt rart ut at det ikke er tomt etter så lang tid.
å mannen tror jeg kommer til å gå i grus om det er tilfelle
Ikke alltid greit å være så fruktbar heller, det vet jeg alt om. Men samtidig med, så er jeg jo veldig takknemlig for det også
så dette hadde blitt et «hell i uhell» for min del, men tror ikke mannen føler det samme
Håper vi er heldige neste sommer og jeg blir gravid