Trøtt og sliten

Annmai

Betatt av forumet
Mailykke <3
Hvor utmattet er dere som sliter med det egentlig? Har det lettet for noen i slutten av siste trimester?

Selv er jeg 9+5 i dag og holder stort sett sengen/sofaen med ekstrem kvalme og utmattelse. Det føles ut som om kroppen har mistet alle krefter. Det er neimen ikke lett å være gravid :S

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 11+1 og endelig sover jeg ikke på dagen mer. Deilig. :-)

Jeg er 11+3 og er helt tappet for energi,orker omtrent ikke og gjøre en dritt her hjemme..ligger mye på sofaen eller henger i en stol og sovner der jeg står omtrent:) Pussige greier..

9+5 her, er utrolig sliten og tung i kroppen. Ikke plaget med ekstrem kvalme og oppkast, heldigvis, men veldig kvalm i perioder. Har prøvd å se noen sammenheng, og det eneste jeg har lagt merke til er at torsdager og søndager er de verste dagene.

Sliten ja. Fullstendig utmattet av ingenting. En dusj eller litt rydding så er jeg utslitt og må slappe av vis ikke kaster jeg opp mye.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er blitt noe bedre, er 10+ 2 i dag. Men fortsatt blir jeg fort sliten, å skal ikke mye ståing å gåing før jeg får vondt i bekken. Legger meg tidli til meg å være, gjerne i seng ti halv elleve kontra før midt på natt:p

Frem til i dag har jeg vært dødssliten. Sovnet på sofaen hver eneste dag, nesten ikke orket å eksistere. Men i dag kvinna jeg til igjen! Jeg er 10+3 (eller 5), og jeg håper dagene fremover blir som denne :)

Jeg er også helt i kjelleren om dagen.
Satt på jobben flere ganger og fikk problemer med å holde meg våken - grusomt!
Svimmel og kvalm i tillegg - hele tiden :(
Men føler litt at de siste dagene har den trettheten gått over.. Er ikke så trett mere...
Er i dag 10+3 tror jeg... (Har falt litt ut av hellinga)

Føler med deg! Klem herfra

Faktisk fint å se at noen har/har hatt det likt meg, selv om jeg ikke unner noen dette. :/
Det er også veldig fint å lese at det gir seg litt etterhvert. :-)

Så klem til dere alle, så håper jeg at vi er oss selv igjen snart. :-)

Jeg har det akkurat som deg HI. Er helt tom for krefter. I tillegg til at jeg er kvalm 24/7 :( Er sykmeldt og sengeliggende, har ligget her i sofaen i 3 uker nå. Drittlei! Har lyst ut å gå tur, leke med snuppa osv. Har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke kan ta meg av henne. Samboeren min er kjempeflink, han som vasker hus, lager middag og tar seg av både snuppa og meg :)

Jeg er rimelig trøtt og sliten jeg også til tider. Får jeg ikke hvilt ut etter jobb eller stresser masse så kaster jeg opp... Men merker at formen gradvis blir bedre, er 11+4 i dag så satser på at jeg kan ha noen gode måneder fremover før termin :)

Jeg er rimelig tappet for energi, men har aldri vært et menneske med mye energi tross 2 barn. Oppkasten har heldigvis gitt seg og min første dag på jobb i morgen etter 3 ukers sykemelding. Er veldig spent hvordan det kommer til å gå...

Sent from my iPad using BV Forum

Formen min har komt seg betraktelig de siste 1-2 ukene. Jeg var trøtt å ekstremt kvalm hver dag fra uke 6 ca!! Nå er jeg snart 13 uker og kvalmen er nesten helt borte! Den kommer av å til, men ikke sånn intens! Trøttheten kan diskuteres, men nå jobber jeg 100 % og det tror jeg faktisk hjelper på å holde meg aktiv.. :) det er verre å ikke ha noe å gjøre, da blir man gjerne liggende hele dagen .. Vertfall jeg :p

Har det på akkurat samme måte som deg! Har vært sykemeldt 100 % i flere uker, og har ligget på sofaen siden. Ekstremt kvalm nesten hele døgnet. Har blitt litt bedre siste to ukene, men i helga toppet det seg igjen med ekstrem kvalme. Blir gal snart. Har også lyst å gjøre dagligdagse ting, leke med barna, lage middag, rydde litt, dusje uten å bli HELT ødelagt etterpå!

God klem til alle som er slitne, håper energien kommer snart :)

Er 13+3 uker på vei i dag, og er like trøtt og sliten som før. Skal sies at jeg jobber ekstremt mye for tiden, så det kan være en god grunn for at jeg sovner på sofaen hver eneste kveld.
Håper jeg kvikner til snart, og kan nyte graviditeten!

Er 14 uker i morgen. Fortsatt kvalm, brekker meg, kaster opp og kan sove 4-5 timer om dagen. Utslitt av ingenting. Var ikke sånn her sist gang, men regner med det stopper snart ;)

Jeg er 14+2 og helt tappa for energi jeg klarer akkurat å gjennomføre en skoledag, og når jeg da kommer hjem er det rett i senga for å sove en times tid før jeg i det hele tatt kan tenke på å begynne på noe som helst! Hadde hørt så mye om at når man kom over i andre trimester skulle både det og kvalmen gi seg, men utmattelsen henger nok fortsatt igjen!

Jeg er 13+2 og er helt ødelagt. Finnes ikke opplagt i det hele tatt så må virkelig ta en prat med legen på fredag. Fått beskjed av sjefen om at jeg bare burde sykemelde meg 100% litt lenger til jeg blir i form for hun så det og skjønte på det jeg fortalte at jeg var ikke klar for jobb.. Herregud.. Vil jo jobbe men er jo helt dau.

Gruer meg til å si det til gubben, føler meg litt mislykka og som "svak, survete, giddasløs dame" ... Blir gal

Er bare 10 uker og kjeempe trøtt.. Er så kjedelig for formen er egentlig SUPER men har ko ikke energi til noe.. Slitsomt når den kommende storebror på ett år trenger oppmerksomhet når jeg endelig har kommet meg gjennom arbeidsdagen :p menmen.. Håper energien kommer tilbale snart!!

Back
Topp