Trøtt og sliten...

En baby til :)

Glad i forumet
Imorgen er jeg 5 uker, og jeg har begynt å merke denne tunge trettheten komme sigende... kan sitte å døse nesten hvor som helst, uansett hvor sent jeg har stått opp :P Jeg merker også at det føles nesten som om hver muskel i kroppen er sløv :P Noen som har gode råd? Annet enn å sørge for litt ekstra søvn om natten da... :)

Jeg har ingen råd. Helt håpløs på det selv. Men å ta seg en liten gå tur i frisk luft, drøyer hvertfall trøttheten litt lenger.

Opplever også mye trøtthet, for meg hjelper det å trene og være aktiv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å ut å lufte seg litt hjelper litt på ja. Her varierar trøttheten litt frå dag til dag. Har dagar der eg føler eg går med halvåpne auge heile dagen og andre der eg er meir våken. I dag har det ikkje vore så ille sjølv om eg var oppe kl 6 i dagtidlig og på jobb frå 07.00-15.00. Sov riktignok ein times tid etter jobb då. Har planar om ein kveldstur med ei venninde og hennar bebis i kveld. Blir godt!

Her sover eg litt i løpet av dagen, eller berre ein liten blund på 15 min viss det er alt eg har tid til. Og så hjelper det å gå ein luftetur i passelig tempo :) Og så er det jo heldigvis heilt normalt, og det e litt godt å tenke på, for ein føle seg jo litt halvdød når ein går rundt og er SÅÅÅ trøtt!

Har lite mulighet til å sove iløpet av dagen, men døser fort av dersom jeg setter meg ned :P Ja, frisk luft hjelper nok. Ikke minst så går dagene litt fortere når man kommer igang med noe istedenfor å bare sitte å kjenne på trøttheten :P Det sies jo at det gir seg litt etterhvert, så får satse på d. Husker ikke helt fra tidligere, mulig det var verst i begynnelsen :)

hehe! 5 uker i morgne jeg og. har sovna 3 ganger på sofaen i dag :P

Jeg sitter i min egen boble på kveldstid, og kunne egentlig gått å lagt meg kl 8 kjenner jeg. Men har ikke blitt så trøtt som jeg var sist ennå, for da sovnet jeg på sofaen så fort jeg hadde satt meg ned. Trøttheten gikk over i ca uke 13 sist

Back
Topp