Trøtt og sliten :/

bibibi

Betatt av forumet
Jeg er så utrolig trøtt og sliten! Har en liten en på 10 måneder og jeg er helt utslitt om dagen.. Når pappaen kommer fra jobb må han gjøre det meste meg lillemann, jeg er med på kveldstellet og når han legger seg klokken 18:30 er jeg helt ferdig! Jeg lover det var så vidt at jeg orket å finne frem dataen for å gå inn hit å snike!

Flere som har det sånn? :/

Sover ca 3 timer mer i døgnet for tiden :p i går sov jeg på gulvet mens mini lekte! Han bygde togbane med bro over meg :p

Ja, takk og lov for at samboeren min har ferie nå!

Det detter veldig over meg mot ettermiddagen, og den minste ting, som å tømme oppvaskmaskinen for eksempel, blir som den milepælen. Føler meg helt utmatta, og giddalaus, og stuptrøtt. Men hvis jeg får slappe av litt, så blir formen bedre. :)

Jeg sov 2 timer på sofaen i går og var våken 1 time.. gikk å la meg igjen :P
håpløst! Håper det går over fort :D

Jeg er også sinnsykt sliten og trøtt hele tiden! Godt at mannen min er hjemme!

Har sovet ca to timer på dagtid hver dag siden 2 dager før jeg testa positivt 9 dpo... Var sånn i de andre svangerskapene også men husker ikke hvor lenge..
UTMATTA! Så legger jeg meg sammen med 2-åringen i 1930-tida hehe.. Det hjelper ikke å sove.. setter jeg meg ned sovner jeg hvor som helst... Henta i bhg i dag og var hjemme 1520 ca.. slumra på sofaen og glippa med øynene ei stund og plutselig: 1730..!! mini har da sett 2 timer tegnefilm ved siden av meg, klappa meg på håret og ikke fått middag.. Skikkelig dårlig samvittighet.. Hadde han vært sulten ville han sagt fra da.. koste seg han i armkroken min... Vi var begge to dekket av småbiler.. :)

Back
Topp