Trøtt og sliten...

binders

Forelsket i forumet
Jeg er så driiiit trøtt om dagen. Har INGEN energi. Kunne sikkert ha sovet 20 timer i døgnet om jeg kunne.

Er 38+5 i dag. Håper virkelig jeg får mer energi etter at babyen er kommet..

Flere som har det sånn??

Tror de fleste har det sån på slutten.
jeg er veldig sliten også , sover dårlig og har ikke noe energi igjen...har hatt syke barn i en uke med feber og halsbetennelse, i går begynte jeg å bli syk har feber og orker ikke noe verdens ting..jeg lengte virkelig etter babyen min, men jeg håper virkelig den ikke melder annkomst enda, vente til alle er blitt friske og at jeg har fått energi igjen...jeg tror ikke jeg hadde klart en eneste rie nå.

Er ganske sliten for tida ja. Eg sover godt gjennom heile natta (kan fint sove 10 timer sammenhengende) og tar meg ofte ein liten kvil i løpet av dagen. Kunne fint sovet 20 timer hadde eg fått lov av meg sjølv... Så eg håper energien kjem tilbake når me får ein baby i hus ja!

Godt å lesa at det ikkje berre er meg! Nattesøvnen varierar veldig, men kan fint kvila (altfor) lenge på dagen! Ladar opp batteria? :)

Jeg har det på akkurat samme måte. Er dødstrøtt. Er helt hoven i ansiktet også.
Dette kan jo også komme av vann som begynner å melde sin entre, men jeg innbiller meg også at det er dårlig nattesøvn.
Finnes ikke en eneste stilling i senga hvor jeg ligger godt og sover gjennom hele natta. Er oppe og vandrer et par ganger i løpet av natta. Nå er jeg i tillegg syk så det har blitt værre.
Sånn jeg føler det det nå så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal ha energi til en baby om kort tid. Er helt tappet!

Slik hadd jeg det også på slutten av graviditeten. Vil bare si at selv om jeg nå får mindre søvn, mindre tid til meg selv og mindre mat så er jeg utrolig nok mer uthvilt og opplagt! Det å være gravid er det mest slitsomme jeg noen gang har gjort, å ha en baby er ingenting i forhold..  Misforstå meg ikke, er sliten nå også! Men har ork til disse dagligdagse gjøremålene som husvasken, klesvasken, matlaging osv. Lykke til den siste perioden, husk nå er babyen straks hos dere :)(:

Back
Topp