trøtt og sliten HELE

turteldue

Forumet er livet
VIP
F... tiden..
er nettopp stått opp og er hundre prosent sikker på at om jeg ligger med ned på no så sovner jeg...

sånn er det her og[8D][8D][8D] på torsdagen så sovna jeg først rundt seks også rundt åtte[8D][8D]

Æsj, jeg forstår deg såååå godt... Her er det akkurat likt. Jeg er super sliten og kunne sovet hele tiden. Er du også i full jobb? Jeg har hatt ferie tre dager denne uken og gruer meg virkelig til jobb neste uke for det kommer til å bli hardt. Og i hvertfall når jeg må hjem til to barn etter jobb:)

i går..
våknet klokken 09.00 ringte legekontoret skaffet meg legetime. 09.06.10
fant ut at jeg hadde tatt feil dato av når jeg skulle til gyn.-.. så ringte gyn oh gikk den utsatt til 17.06..

der var jeg utslitt.

Har det også sånn. Null energi. Har også mindre kondis en før. Skulle gå opp en bakke, og var sikker på at jeg trengte oksygenmaske etterpå=P

huff...
skulle ØNSKE at jeg ikke var så trøtt og sliten...

jeg VIL jobbe, vil vaske og styre på, vil bære tunge ting, og ikke ha hodepine...

Jeg er så trøtt nå at jeg snart sovner på tastaturet mitt [8D]

Jeg er kjempetrøtt om kvelden. Selv om jeg ikke har gjort noe spesielt, og har sovet sånn 8-10 timer de siste nettene. Bare legger meg ned og begynner å rulle med øynene med en gang :P

Uff ja kjenner meg igjen...[&:] Er sååå trøtt og slapp, aldri vært sånn noen gang...[&:] Null og niks energi...
Håper det kommer seg!! [:)]

jeg er ødelagt etter 4 timer oppe..
så må jeg legge meg nedpå..
lå godt i stolen til svigerfar i dag... [:D]

tror jeg skal adoptere den stolen..

Back
Topp