Trøtt og slapp....og kvalm..

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Nå har jeg seriøst vært helt kaputt i 8 uker. Ønsker energien hjertelig velkommen tilbake as soon as posible!!! :-P Reiser på ferie med hele slekta til sambo neste uke og håper jeg er i bedre form da. Er 12 uker på mandag så håper det snur tilbake positivt. Er dere fortsatt trøtte og slappe?

Trøtt her, men på kvelden. Dagene går fint, men helt kaputt på kvelden.

Jeg er kommet akkurat like langt som deg mamma03-06-13-17 :) min form har denne uka begynt å bli bedre :) jeg er ikke like trøtt og kvalm som jeg har vært ;) morsomt at vi har samme termin og samme ferie på samme måte til samme tid :)

Jeg er trøtt, slapp og fortsatt ekstremt kvalm. Er 8+4, og regner med det kommer til å være sånn helt frem til termin:-O

Uke 13+4 mindre trøtt men slapp. Sliter med søvn på kvelden. kvalmen /oppkast er fortsatt her, går på antibiotika og kvalmen er like ille igjen.

10+5 her og fortsatt trøtt og sliten. Starter ferie mandag, men skal rett til Danmark og 3 parker. Gruer meg helt sykt. Kjedelig å sitte på en kafe hele dagen når jeg helst vil legge meg ned.
Håper virkelig jeg er tilbake til normalen når jeg begynner på jobb igjen. Da er jeg jo 14 uker på vei.

Back
Topp