Trøtt og slapp for tiden!!

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Skjønner ikke at det går an å være så trøtt som jeg er!!! Går bare rundt i svime for tiden, klarer nesten ikke noen ting. Kvalmen har omtrent forsvunnet, og nå er jeg bare trøtt. Vet ikke hva som er verst jeg, men er lei av at det er noe hele tiden...
Syns synd på gubben og barna, jeg ligger jo bare på sofaen og sover for tiden..  Under middagen sitter jeg bare å brekker meg, for selv om kvalmen så si er borte, så klarer jeg ikke tanken på mat fordi.
Noen flere som er trøtte her?

Vet hvordan du har det. Jeg har det også slik!

Jeg er kvalm (men begynner å gi seg), brekker meg lett, er trøtt og tom for energi, lunten er kort og jeg har stress inni meg! Jeg har pratet med legen min og fått en sykemelding i en uke, kanskje jeg kommer meg litt. BT var høyt og vi håper det skal gå ned hvis jeg får slappet mer av. 

Hvordan er din hverdag? Kunne det vært lurt å tenkt mer på deg selv og tatt noen dager sykemelding?

jeg blir også veldig fort trett, og hvis jeg ikke hviler da så blir jeg kvalm. veldig vanskelig å være en hel dag på universitetet eller på jobb, gjør det meste med 20 % innsats føler jeg...åsså tar jeg vanvittig lett til tårene når jeg er så trett hele tiden.
 tror det eneste man kan gjøre er å skru ned forventningene til seg selv om hva man "burde" gjøre og klare, man trenger ikke være superkvinnen som klarer å jobbe 100%, lage middag, stelle barn og enda ha energi igjen til mannen om kvelden.  Lytt til kroppen og gi den og baby den hvilen den trenger, kanskje roe ned med jobb en stund? emoticon

Jeg er også mye trøtt fortiden. Blir ofte tidlig kveld fortiden kan du si :)

Jeg er veldig sliten fortiden da eksen ikke er helt enkel å ha med å gjøre fortiden.. :/
Prøver å slappe godt av etter skolen og roe ned kroppen det jeg kan.. Er vel ikke så bra for lille at jeg er så stresset og lei meg +  at jeg blir veldig fort kvalm når jeg stresser mye.. Men utover det er jeg i fin form :)

ikke så unormalt da..kroppen har jo flyttet litt fokus =) For min del hjalp det å få 50% sykemelding. Jobber 3 dager i uka og kan hente meg inn på de andre. Jeg merker jeg er mere sliten på en annen måte nå som jeg har en på snart 3 år enn da jeg gikk gravid for første gang. Da var det bare hunden som måtte luftes..hehe

Godt å se at det er flere som har det på samme viset...
En sykemelding hadde ikke vært så dumt, men det er desverre ikke et alternativ for meg, enda... Er selvstendig næringsdrivende, og hvis jeg blir sykmeldt, må jeg betale  vikar selv, noe som blir dyrt i lengden. Så får heller bare bite sammen tennene og holde meg våken.. :)

føler meg helt tom, og er ikke motivert til noe som helst.. føler jeg går på tom tank i min egen lille boble nå for tiden. Gleder meg til å komme over dette stadiet emoticon 14 dager til første kontroll hos lege nå. Ser frem til det emoticon

Kjenner meg veldig igjen her. Jeg er trøtt og slapp, kvalm, svimmel... Det meste kjennes det ut som. I tillegg har jeg begynt å bli forstoppet :( Sorry details... Men det er helt jævlig... Så jeg er ganske nedstemt og tiltaksløs for tiden. 

Skulle ønske jeg ikke var student nå faktisk. Jeg har masse forpliktelser på skolen med tanke på gruppearbeid og jeg kjenner ikke de jeg jobber med så har lite lyst å fortelle de at jeg er gravid liksom. I tillegg har jeg begynt i en ny jobb jeg overhodet ikke klarer tanken på å gjennomføre nå. Gi meg styrke noen... Hvordan skal jeg få slappa av? :(

Skjønner hvordan du har det, jeg kan sove hele tiden. Legen sjekket B12 status på meg, og det viste deg at den ikke var eksisterende. Så er begynt med injeksjoner og gleder meg til mer energi:)

Back
Topp