Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Andre som har det sånn? Er såååå tiltaksløs og trøtt :-( har kun enegri til nødvendig husarbeid og middagslaging. Er så travelt,ligger langt bak med klesvasken...bahh..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt!! Utrolig slitsomt med en toåring som vil løpe rundt og være aktiv når mor trenger å hvile!Andre som har det sånn? Er såååå tiltaksløs og trøtt :-( har kun enegri til nødvendig husarbeid og middagslaging. Er så travelt,ligger langt bak med klesvasken...bahh..
Slik gjør jeg også. Særlig i helgene. D står vi opp, skrur på barne-tv, og mamma'en legger seg på sofaen under pleddet med vekkeklokke på.Er veeeldig trøtt, men får sånn energi boost av og til da ender jeg opp med gjærbakst og husvask hehe skulle ønske den energien var konstant! Sovner i sofaen 1 minutt etter å ha stått opp for å si det sånn.. Må opp med to små så det blir fort til at jeg sovner mens de leker
Oi, det var voldsomt.Jeg jobber i utgangspunktet 08-15.30 med en halvtime kjøring hver vei. Opplevde bare mer og mer at jeg ville sove over alt. Vanskelig å stå opp,vanskelig å komme seg på badet. Kom meg på jobb, ville sove på kontoret før klokken var 10. Sløvet med arbeidet fordi jeg var så trøtt. (Altså, fikk iike gjort alt jeg skulle). Dro ofte hjem 20 min før tiden,og holdt på å sovne flere ganger i bilen hjem. Rakk hjem til sofaen - der sov jeg to timer.
Forklarte en pyntet verson til legen. Resulterte i sykemelding - har det mye bedre nå som jeg kan slippe å planlegge uka eller dagen. Sover og spiser når det passer meg.
Oi, det var voldsomt.
Jeg sliter med Fatigue i tillegg, og jeg er trøtt hele tiden selv om jeg ikke er gravid.. Var nesten som å lese om meg selv. Bare at jeg jobber ikke. Men går rundt og gjesper hele dagen uansett. Har liksom nok med helsa og huset og familien. Klarer ikke å fungere i jobb. Enda verre nå i starten av graviditeten. Men tar tida til hjelp. Og sover og spiser når det passer meg. Bortsett dra middag, den lages og spises med resten av husholdningen min.
Godt å se det ikke er bare megSlik gjør jeg også. Særlig i helgene. D står vi opp, skrur på barne-tv, og mamma'en legger seg på sofaen under pleddet med vekkeklokke på.
Enig! Dårlig samvittighet ovenfor miniGodt å se det ikke er bare meg