Trøtt og null energi!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Andre som har det sånn? Er såååå tiltaksløs og trøtt :-( har kun enegri til nødvendig husarbeid og middagslaging. Er så travelt,ligger langt bak med klesvasken...bahh..

Jepp. Jeg orker ingenting fordi jeg er så sinnsykt kvalm i tillegg. Ligger bare på sofaen stort sett :/

Sovnet på sofaen de siste dagene etter jobb. Energien har fløyet sin vei! :-P

Ja, vurderer å sykemelde meg faktisk :( kvalm, ingen mat og sovner flere ganger for dag. Har arbeidshelg, så burde sikkert funnet det ut før men :s

Andre som har det sånn? Er såååå tiltaksløs og trøtt :-( har kun enegri til nødvendig husarbeid og middagslaging. Er så travelt,ligger langt bak med klesvasken...bahh..
Absolutt!! Utrolig slitsomt med en toåring som vil løpe rundt og være aktiv når mor trenger å hvile!

Uff ja! Orker minimalt om dagen, alt er bare ett ork.. Hjelper ikke på med en syk 2åring som er hjemme..

Ingen energi , slapp , trøtt i tillegg ekstrem kvalme .
I dag prøvde å komme meg til butikk men var raskere å reise hjem :(

Er veeeldig trøtt, men får sånn energi boost av og til ;) da ender jeg opp med gjærbakst og husvask :P hehe skulle ønske den energien var konstant! Sovner i sofaen 1 minutt etter å ha stått opp for å si det sånn.. Må opp med to små så det blir fort til at jeg sovner mens de leker :P

Jeg jobber i utgangspunktet 08-15.30 med en halvtime kjøring hver vei. Opplevde bare mer og mer at jeg ville sove over alt. Vanskelig å stå opp,vanskelig å komme seg på badet. Kom meg på jobb, ville sove på kontoret før klokken var 10. Sløvet med arbeidet fordi jeg var så trøtt. (Altså, fikk iike gjort alt jeg skulle). Dro ofte hjem 20 min før tiden,og holdt på å sovne flere ganger i bilen hjem. Rakk hjem til sofaen - der sov jeg to timer.

Forklarte en pyntet verson til legen. Resulterte i sykemelding - har det mye bedre nå som jeg kan slippe å planlegge uka eller dagen. Sover og spiser når det passer meg.

Jeg er også kjempetrøtt og sliten! Sover hele natta, etter å ha lagt meg 21-22-tida.. Og så må jeg sove midt på dagen eller tidlig ettermiddag hver dag i tillegg.. Generelt veldig slapp og sliten og lite energi til noe som helst! Uke 5+2.

Er veeeldig trøtt, men får sånn energi boost av og til ;) da ender jeg opp med gjærbakst og husvask :P hehe skulle ønske den energien var konstant! Sovner i sofaen 1 minutt etter å ha stått opp for å si det sånn.. Må opp med to små så det blir fort til at jeg sovner mens de leker :P
Slik gjør jeg også. Særlig i helgene. D står vi opp, skrur på barne-tv, og mamma'en legger seg på sofaen under pleddet med vekkeklokke på. :)

Jeg jobber i utgangspunktet 08-15.30 med en halvtime kjøring hver vei. Opplevde bare mer og mer at jeg ville sove over alt. Vanskelig å stå opp,vanskelig å komme seg på badet. Kom meg på jobb, ville sove på kontoret før klokken var 10. Sløvet med arbeidet fordi jeg var så trøtt. (Altså, fikk iike gjort alt jeg skulle). Dro ofte hjem 20 min før tiden,og holdt på å sovne flere ganger i bilen hjem. Rakk hjem til sofaen - der sov jeg to timer.

Forklarte en pyntet verson til legen. Resulterte i sykemelding - har det mye bedre nå som jeg kan slippe å planlegge uka eller dagen. Sover og spiser når det passer meg.
Oi, det var voldsomt.
Jeg sliter med Fatigue i tillegg, og jeg er trøtt hele tiden selv om jeg ikke er gravid.. Var nesten som å lese om meg selv. Bare at jeg jobber ikke. Men går rundt og gjesper hele dagen uansett. Har liksom nok med helsa og huset og familien. Klarer ikke å fungere i jobb. Enda verre nå i starten av graviditeten. Men tar tida til hjelp. Og sover og spiser når det passer meg. Bortsett dra middag, den lages og spises med resten av husholdningen min. :)

Oi, det var voldsomt.
Jeg sliter med Fatigue i tillegg, og jeg er trøtt hele tiden selv om jeg ikke er gravid.. Var nesten som å lese om meg selv. Bare at jeg jobber ikke. Men går rundt og gjesper hele dagen uansett. Har liksom nok med helsa og huset og familien. Klarer ikke å fungere i jobb. Enda verre nå i starten av graviditeten. Men tar tida til hjelp. Og sover og spiser når det passer meg. Bortsett dra middag, den lages og spises med resten av husholdningen min. :)

Godt å høre at man er flere :)
Hjelper liksom på når man hele dagen har prøvd å mote seg opp til å vaske opp, så kommer mannen hjem etter overtid og har mer energi enn meg- tar oppvasken uten å nøle:)

Kvalmen har tatt skikkelig fatt etter uke 5 startet. (Er 6+4nå) Så hele morgenen har blitt brukt til sengen (utenom oppe ca 1 time med dusj, frokost og forsøk på å se tv)..

Godt at man ikke er alene i den båten.. Føler at jeg legger igjen det lille jeg har av energi på jobb, og hjemme oversvømmes det av klær og generelt alt av husvask.. og duracellkaninen på 1,5 år er konstant sur og grinete fordi mammaen er i koma:/

Back
Topp