Trøtt og lei... ?

MGA

Flørter med forumet
Nå kjenner jeg at jeg er superklar får at den lille skal komme ut. Sover ekstremt dårlig om nettene, og jeg har så ømme ribbein at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Har også jernmangel (tar tabletter) men er fortsatt utrolig slapp og trøtt. Bekkenet er også helt på tur, så jeg blir sittende hjemme for det meste. Uff nei, dette ble et syte innlegg, men det får bare være.
Hvordan er formen deres??

Jaa! Jeg er såå lei av bekkenet som knirker konstant, sover utrolig dårlig på natten og magen er egentlig bare i veien nå. Jeg er jo trøtt hele tiden, og det er så ubehagelig å sitte forover at jeg får snart fnatt.
Jeg sitter også mye hjemme for tiden. Man har jo ikke ork til noe annet :P
Men jeg syns vi har lov til å syte nå på slutten ;)
Det er bare 4 helger igjen alene <3

Har det på samme måte. Søvnmangelen er værst her for tror det er med å gjøre at jeg føler meg dårlig og orker nesten ingen ting på dagene :( Det blir mye tv-titting merker jeg.... Heldigvis er det ikke lenge igjen. 

Ønsker at lille kan vise sin velkomst snart, men er ikke lei. Ja.. Har vondt bekken, sover dårligere etc.. Men hjelpe meg hvor heldig jeg er som får oppleve dette!

Jeg er nok ganske heldig, jeg er ikke veldig trøtt og lei enda egentlig. Sover jo litt dårligere fordi jeg må opp på do i ett sett, og har endel kynnerer, men utover det føler jeg meg ganske frisk og sprek. Trener fortsatt, noe som nok bidrar til at jeg holder på overskuddet. Og har ikke kjent et eneste knirk fra bekkenet enda heldigvis. Men jeg gleder meg jo selvsagt til lille kommer ut da :-)

ohh...jeg er også kjempe lei bekkenet nå. Og er SÅÅÅÅ trøtt for tida... men ikke lenge til jenter.... Flere her som får skikkelig "nedpress" fra babyene akkurat som om babyen kommer til å falle ut??? haha ikke akkurat bra beskrevet, men håper dere skjønner hva jeg mener.. 

Back
Topp