Trøtt og kvalm:(

Bringebær

Gift med forumet
I går begynte kvalmen. Sitter på jobb nå, og er så trøtt og kvalm at har mest lyst å legge meg ned på gulvet å sove:(. Klarer ikke konsentrere meg.
Andre som kjemper seg igjennom hverdagen på jobb her?

Hei,
Sitter på jobb med en uggen følelse. Er utrolig trøtt. Hvis jeg ikke spiser pepperkaker (!!) og drikker vann blir jeg kvalm :-p
Så spiser jeg for mye som igjen gjør at jeg føler meg dårlig.
VIdere så har jeg sinnsyke voksesmerter (??) i hofteleddsbøyere, lår og legg.
Dagens syte-innlegg fra meg. Er 5 uker på vei i dag.
Hvordan skal dette gå ..... :-))) <3

Jepp. I går kveld kom kvalm sigende her og. Er ikke sånn at jeg må kaste opp enda, men kvalm og uggen. I tillegg er jeg så svimmel for tiden. Ja, og trøtt da. Men tenk at vi har noen fine fine små augustknøtter i magen. Vi er så heldige... og kvalme. :rolleyes:

Jepp. I går kveld kom kvalm sigende her og. Er ikke sånn at jeg må kaste opp enda, men kvalm og uggen. I tillegg er jeg så svimmel for tiden. Ja, og trøtt da. Men tenk at vi har noen fine fine små augustknøtter i magen. Vi er så heldige... og kvalme. :rolleyes:

Elsker at jeg er gravid! Og veldig godt å ha dere her :-)

Jepp veldig heldig:) Og veldig kvalm!:)

I dag tidlig var jeg litt uggen og kvalm før jeg spiste frokost. Nå er jeg bare trøtt. :) Men det gjør ingenting så lenge alt er bra der inne :-)

En deilig lykkefølelse!! Jeg kjenner spenningen pirrer igjennom kroppen.. hvordan blir formen min, hvordan ser babyen ut, er det gutt eller jente, hvordan vil hverdagene mine bli om tre, 4, 10 mnd... gud så mye rart jeg tenker på :-D
<3 <3

Back
Topp