Trøtt!!! Og hormonell

Slenger meg på:dead:

Etter å ha vært noen timer våken så må jeg sove igjen. Sovnet på sofaen. Trodde det var sent på natten. Var bare kl 20.00.

Hvor er energien? Helt borte. Skulle egentlig på julebord med mine bestevenner i dag, men måtte avlyse pga. Energien er helt borte. Jeg som hadde gleda mæ :(

I dag gråt jeg hysterisk fordi samboer sprutet litt vann på meg. Syns det var så dårlig gjort, gjorde ikke saken bedre at han lo. Samtidig skjønte jeg jo at det var tullete av meg, så da gråt jeg litt til. Etter det ble jeg utslitt og sov. Håper ikke dette blir min nye hverdag:hilarious::rolleyes:

5 åringen har hatt omgangen og er fortsatt syk etter 5 dager. Jeg er kvalm og sliten. Hadde ikke kasta opp pga kvalmen.. Før jeg måtte vaske spy:depressed::sorry:

Har nesten hele desember sovna med jenta i 21 tida på kvelden og klarer ikke å stå opp igjen. Er så sinnsykt trøtt og sliten. Jeg våkner på natta en eller annen gang og prøver å spise litt, pusser tenner og legger meg igjen. Ellers e æ så ufattelig kvalm. Skulle ønske det bare var med morgenkvalmen, men er kvalm hele døgnet. Er så glad for hver kveld som kommer at jeg kan legge meg og sove for da er jo eneste gangen kvalmen ikke kjennes

Åh, samme her! Prøver å sove mye før jeg skal noe sosialt så jeg klarer å delta sånn nogenlunde normalt :p

Jeg er trøtt som vanlig hahah (alltid trøtt) men merker at jeg er sintere enn vanlig, ja. KLIKKA for meg i morges da de som bor over oss hadde en iphonealarm de ALDRI slo av

Begynt å sove fast på formiddagen når 1-åringen gjør det. Er helt herlig å sove, men føler meg ikke så produktiv da...

Skulle sove mens storegull sov i dag, men måtte lage karamellpuddingen klar til i morgen først. Rakk ikke å helle den i formen en gang før han våknet :wtf: Nå er jeg så trøtt atte hjelp, klokka kan ikke bli 19 fort nok :sorry: Må nok ta en lur når han legger seg og heller stå opp igjen for å forberede siste rest før i morgen..

Og hormonell, gode gud:hilarious: Vi bor i helikoptertrasséen til Nordsjøen og i dag har jeg grått hver gang et helikopter har hatt snuta hjem mot flyplassen fordi jeg er rørt fordi de skal hjem til jul :hilarious::arghh:

Hormonella :love7

Her gråter jeg for alt og ingenting. Har fått forbud mot å se reklame for det er såå rørende og trist med julereklamer. Spesielt den marsipan reklamen. Den strigråter HVER gang! :smiley-angry017

Begynte å hulkgråte igår for samboeren sa at det var jonen grunn til at genserene mine ikke passet lenger. Hæææ? Sier du jeg er blitt feit? *stortute* :laughing002

Begynte å gråte i stad da de sendte Pinnemann på Julemorgen, syns den var fryktelig trist og rørende:sad015:angelic: Samboer lo som helst!

Back
Topp