Trøtt.no

Har en autoimmunsykdom som vanligvis gjør meg ekstremt utmattet, men nå som jeg er gravid føler jeg meg plutselig normal! Synd det kun varer en periode. Til dere som sliter med det, husk det kun varer en periode. Planlegging er nøkkelen for å komme seg gjennom det, sunn mat og nok hvile. Lykke til alle sammen :D

Ubeskrivelig trøtt i dag - fungerer skikkelig dårlig på jobb :( Etter jobb er det ingen mulighet for søvn før kl 19 når 1-åringen legger seg - ser virkelig fram til å sove då! Sist gang sov eg på sofaen kvar ettermiddag..

Ubeskrivelig trøtt i dag - fungerer skikkelig dårlig på jobb :( Etter jobb er det ingen mulighet for søvn før kl 19 når 1-åringen legger seg - ser virkelig fram til å sove då! Sist gang sov eg på sofaen kvar ettermiddag..

Uff, håper det blir bedre etterhvert! Lykke til!

Akkurat kommet hjem fra jobb og er så trøtt og sliten at det nesten er skummelt [emoji12] Er bare nødt til å se om jeg klarer å holde meg våken til kvelden.. Ellers er jeg vel like langt til natta..
Eller lønner der seg og sove når enn kan og får det til? Nytt for meg det her [emoji6]

Merker allerede forskjell fra forrige svangerskap på at jeg sist kunne hvile når jeg ville, nå er jeg avhengig av gutten sover eller at noen andre kan se etter han. Blir ikke mye hviling på sofaen så lenge han er våken :p

Merker allerede forskjell fra forrige svangerskap på at jeg sist kunne hvile når jeg ville, nå er jeg avhengig av gutten sover eller at noen andre kan se etter han. Blir ikke mye hviling på sofaen så lenge han er våken :p
Det trur jeg på [emoji6]

Veeldig sliten.. i helga begynte jeg med å legge meg Kl 2115 på fredag, og sove til 0930.. så i helga har jeg sovet over ett døgn til sammen.. gruver meg til denne uka, har ikke samme mulighet for å sove så mye :hungover:
Flaks at jenta begynner å bli så stor at Det er stas og få med "TV" på senga :p

Stuptrøtt her også! Sovner rundt 20.30... men sover selvfølgelig ikke så godt, så føler aldri at jeg er uthvilt.. Jeg er vant med å jobbe turnus i tillegg, så når jeg er tatt ut av lister og jobber kun dagtid kjenner jeg at ukene er lange:woot:

Er skikkelig trøtt hver dag. Sist gang kunne jeg hvile når jeg ville. Nå er det ikke like lett med en unge på under 2 år:p

Back
Topp