Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For det første skal du alltid inn døra før han. Den med høyest rang går alltid først.Vi får se.. Når lille sover skal gjerne Figo luftes eller leke. Han er en skikkelig bølle! Dere ned hund: hvordan få respekt? Han prøver meg ut hele tiden, mannen Min er sjefen og han tørr ikke gjøre mye tull der! Er jo viktig at han respekterer meg også siden jeg går hjemme med han hele dagen!
Takk for tipsFor det første skal du alltid inn døra før han. Den med høyest rang går alltid først.
Vær bestemt og konsekvent uansett. Det er slitsomt i begynnelsen men lønner seg til slutt. Stirreleken funket her. Se hunden dypt inn i øynene og ikke ta vekk blikket før hunden gjør det. Lykke til!Vi får se.. Når lille sover skal gjerne Figo luftes eller leke. Han er en skikkelig bølle! Dere ned hund: hvordan få respekt? Han prøver meg ut hele tiden, mannen Min er sjefen og han tørr ikke gjøre mye tull der! Er jo viktig at han respekterer meg også siden jeg går hjemme med han hele dagen!