Trøtt . No

Mamma13

Glad i forumet
Vært våken siden halv 4 i natt... Sitter her med barn og valp mens mannen er ute en tur! Øynene går i kryss:-/ blir en rolig dag gitt :-) håper dere alle hadde en fin natt og får en flott dag:-)

Huff da:-( Hørtes ikke mye godt ut:-(

Ååå :( håper du får tatt en lur mens mini sover på dagen!

Huff, håper du får tatt deg en lur i løpet av dagen.:)

* æpp'n *

Huff da! Håper du får deg en dupp i løpet av dagen ja!
Her tror jeg lille hadde en runde med magevondt i natt, hun våkna 00.40 for å spise og sovna to matinger, 4 bærsjebleier og sikkert 10 nattasanger senere, klokka 02.20... Heldigvis sov hun til åtte i dag da (spiste en gang i mellom, men sovna igjen med en gang, puh)...

Vi får se.. Når lille sover skal gjerne Figo luftes eller leke. Han er en skikkelig bølle! Dere ned hund: hvordan få respekt? Han prøver meg ut hele tiden, mannen Min er sjefen og han tørr ikke gjøre mye tull der! Er jo viktig at han respekterer meg også siden jeg går hjemme med han hele dagen!

Vi får se.. Når lille sover skal gjerne Figo luftes eller leke. Han er en skikkelig bølle! Dere ned hund: hvordan få respekt? Han prøver meg ut hele tiden, mannen Min er sjefen og han tørr ikke gjøre mye tull der! Er jo viktig at han respekterer meg også siden jeg går hjemme med han hele dagen!
For det første skal du alltid inn døra før han. Den med høyest rang går alltid først.

Vær bestemt og konsekvent uansett. Det er slitsomt i begynnelsen men lønner seg til slutt. Stirreleken funket her. Se hunden dypt inn i øynene og ikke ta vekk blikket før hunden gjør det. Lykke til!

Back
Topp