Trøtt.no

snart3?

Forelsket i forumet
Jeg er nå 4+5 uker og kan sove og sove.. Men dette er værst på morgen og utover dagen, men kvelden er ikke så ille.

Jeg var ikke slik med førstemann, da kom trøttheten i uke 8-9 ca og da var jeg sykt trøtt hele tiden. har også mye vondt i hodet men det er også noe jeg hadde førstegang også.

Noen fler som har merket at de er trøtte så tidlig?
 
jeg er stuptrøtt. kunne sovet en uke i strekk... jeg var heller ikke så trøtt med første mann. jeg er 5+6
 
Jeg er like trett hver morgen -uansett hvor lenge jeg har sovet... Og er 5+2... Har vært slik en ukes tid! Kvelden er ikke såå ille, men er trett da også  emoticon
 
Ja, det føles som om jeg kunne sovet i en uke i strekk.. Mesteparten av dagen går jeg rundt med åpen munn på grunn av gjesping. 
 
trøtt ja!
Men (heldigvis) ikke like trøtt som jeg var forrige svangerskap. Generelt litt mildere symptomer denne gangen, men så er det jo tidlig enda :)
 
Frk. Trøttesen her også! ;) 6+1, men trøttheten har vært ganske intens i 2 uker nå!
 
Trøtt her også. :) mest om kvelden hvor jeg blir trøtt tidligere. Å når klokka ringer, herregud... vil ikke stå opp. Så er litt sent ute På jobben om dagen ;)
 
Kjenner jeg er litt trøttere enn jeg pleier..særlig på kvelden, og sover gjerne midt på dagen..hehe.. men om natten sover jeg veldig dårlig:/ slitsomt.... men prøver å holde meg i aktivitet, gå meg en tur/få frisk luft, sykle en tur,vaske hus osv..selv om jeg unner meg en liten cowboystrekk i blant ;)
 
Back
Topp