Trøtt.no

£ille£en

Forelsket i forumet
Er såååå trøtt!! Er sliten! Når kommer jeg til å få energi?? Ingen i familien veit att jeg er gravid! P.g.a. Att vi er usikker på om vi ville ha det :( er 10 uker på mandag!

Det pleier vel å bli bedre når man har passert 12 uker...
Gjorde i hvert fall det med meg sist.. men det varierer jo fra person til person

Sånn har jeg også det. Zzzzzz

Samme problemet her.. Konstant trøtt og får liksom aldri nok søvn Å jeg er bare 6 uker på vei... Hvordan skal dette gå tro?

Her også. Trøtt til langt på kveld, for så å våkne litt til rett før jeg skal legge meg. Gleder meg til det går over! 

Kjenner meg godt igjen - er trøtt hele dagen lang, kan sove når som helst og hvor som helst, men sånn i seks tida på kvelden kvikner jeg da litt til....

Samme her.. Er så sykt trøtt hele tiden. At det går an! Gleder meg til det går over altså. :-)

jeg og! tror jeg kunne sovet stående om det hadde vært mulig... :P zzzZZzz...

Aldri vært så trøtt som jeg er nå. Er sykemeldt fra før for noe annet, og det er jammen godt kjenner jeg. Ligger på sofaen og sover og er våken om hverandre. Får litt dårlig samvittighet for det, men ikke bare bare når øynene må holdes oppe med fyrstikker og jeg kunne sovnet mens jeg gikk tur.

Back
Topp