Trøtt midt på dagen

MamaJane

Betatt av forumet
Har dere andre jenter vert trøtt på dagen den siste tiden? Jeg blir u-utholdelig trøtt i 12-13 tiden hver dag. Har måttet sove en time eller to, men er så mye jeg skulle ha gjort AKKURAT på den tiden. Blir i så dårlig humør når jeg må legge meg å sove, og ikke får gjort noe!!! Savner å være litt effektiv ;)

Jeg er også fryktelig trøtt. Men har ikke muligheten til å legge meg nedpå...

Samme her. Blitt mer sliten nå mot slutten og får litt hodepine til tider. Mistet mye av energien jeg hadde tidligere i svangerskapet.

Samme her! Verst rundt 14-tiden. Hater når vi skal i selskap i helgene som typisk starter da, så jeg ankommer trøtt og sliten (og sur :-P)... ;-) Får ikke til å hvile på forhånd, det må hviles akkurat når behovet melder seg :-P

Jeg også! Men siden jeg ikke får sove på kveldene og sliter med søvn.. Så jeg presser meg selv til å ikke sove en time eller to :p

Har vært trøtt hele svangerskapet :p
I det siste har jeg sovet 3-4t på dagtid, tydelig at det krever myyye energi å lage barn (i flertall!)...
Men det skal sies at det er mange plager som er mye verre å ha enn lite energi altså, slutten av forrige svangerskap var et mareritt til sammenligning for å si det sånn :)

Enig.. Står opp i 9-10 tiden om morgenen, og allerede trøtt i 12-1 tiden.. Sover jeg ikke litt da, er jeg fortsatt trøtt i 2-3-4 tiden.. Må nesten ha en liten dupp om dagene nå.. Alle sier vi skal slappe av og samle opp energi- derfor tar jeg en liiiten dupp med god samvittighet!

Kjempetrøtt for tida! Pleier å våkne når jeg er på vei hjem fra jobben :rolleyes:;)

Jeg blir også kutt trøtt, men så har jeg også fått mye energi de siste dagene.. Hmm, hva vil dette si? Eg vasker, rydder, kaster !! Men når jeg først blir trøtt blir jeg ekstremt trøtt..!

Ja, jeg hadde en veldig fin periode leeenge, hadde masse energi.. forsto ikke hvor den kom i fra.. men nå plutselig, er jeg helt energiløs. Er så trøtt om kvelden at jeg blir kvalm. Søndag sov jeg til kvart over 9, sov igjen 1,5 time midt på dagen, og måtte legge meg kl 21. Sov helt til kl 9 igjen før jeg kom meg på jobb. Er det mulig!! Må nok bare godta at sånn er det.. men blir i så dårlig humør av å alltid være trøtt!! Men ja....finns mange gravidplager som er 1000 ganger verre...

Har samme problemet! Formiddagen er da eg har mulighet å få gjort mest mulig! Men er så trøtt, så det resulterer i at eg ofte sover bort tiden! Men men... Nærmer oss slutten nå :)

Back
Topp