Trøtt jente

*Snoopy*

Forumet er livet
Thea pleier ikke og bry seg med så mye soving om dagen..Men igår så sov hun 3 økt på 1-2 timer [8|]Og eg la henne kl 18 igår,da var hun helt sprengt!Så sov hun helt til kl 08 idag...Eg burde jo være glad for hun vil hvile mer om dagen,og hun sover jo mellom 10-12 timer hver natt til vaneligt...Men kan det være pga tenner feks hun sover mer en normalt eller har hun bare vendt seg til sovingen på dagene (Endelig)?

Søvn avler søvn, sånn er det hjemme hos meg og. Har en liten ove jente og synes det er godt!!!
Nyt det mens du kan. Snart er det full racer og lite soving[:)]

Søvn avler søvn hos oss også.

Utover det så kan det være tenner, men det er også ganske store utviklingssprang de driver med for tiden. Det er krevende både for kropp og sjel[;)]

Tror nok at søvn avler søvn ja[:D]
Har hatt noen netter med lite søvn,da har hun også sovet lite på dagen..Nå en par dager har hun sovet mye mer på dagen,og da har hun netter fra 19.00 til 07.30 ca[:D]
Så en får vel nyte det[:D][:D]

ORIGINAL: Mosaikk

Søvn avler søvn hos oss også.

Utover det så kan det være tenner, men det er også ganske store utviklingssprang de driver med for tiden. Det er krevende både for kropp og sjel[;)]

Ja det er vel mye som skjer i disse mnd'ene nå så de trenger vel mye mat og søvn [;)]Får vel nyte det,om ikke lenge så er det vel full fart rundt her med draging av hundehaler,ramling og sutring hehe [:D]Arver hun pappen så er hun oppe og går til hun er 9 mnd'er [8|]Så vi får håpe hun kravler rundt til hun er litt eldre da [;)]

Her ser vi at om han sover bra iløpet av dagen så sover han bedre,tyngre og lenger på natten. Så er nok slik at søvn avler søvn[:)] Nyt det mens du kan[:)]

Back
Topp