Trøtt? Jeg?

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Når sambo jobber natt, så kommer jeg meg aldri i seng i normal tid, klokka blir alltid alt for mye før jeg legger meg. Jeg føler meg ikke trøtt heller, jeg som vanligvis legger meg 22.30 ca. Hva kommer det av tror dere?

Litt stress og adrenalin av at du er hjemme alene, kanskje?

Kanskje jeg synes det er så uhorvelig deilig å være alene hjemme, sånn at jeg bare nyter det fullt ut? [8D] Har fått gjort mer enn vanlig også, skrevet i bloggen, vasket klær, overført sanger til mobilen osv osv.

ORIGINAL: Snekka

Kanskje jeg synes det er så uhorvelig deilig å være alene hjemme, sånn at jeg bare nyter det fullt ut? [8D] Har fått gjort mer enn vanlig også, skrevet i bloggen, vasket klær, overført sanger til mobilen osv osv.

Hehe, det tenkte jeg også på, men ville ikke være uhøflig [8D] Jeg ville syntes det var litt deilig, jeg og [:D]

Hehehe.... [:D]

Er ikke det typisk at når man er sent i seng, så er snuppa urolig på natta og våkner kl 5 og roer seg ikke før omtrent en time etterpå??? [:@][:@]

Jepp veldig typisk!!!!! Maya våknet 5.15 idag, og er fortsatt våken[8D] Alltid våkner hun tidligere på onsdager, sikkert bare fordet jeg legger meg litt senere pga Privat Praksis[;)]

ORIGINAL: *NinaK*

Jepp veldig typisk!!!!! Maya våknet 5.15 idag, og er fortsatt våken[8D] Alltid våkner hun tidligere på onsdager, sikkert bare fordet jeg legger meg litt senere pga Privat Praksis[;)]

Garantert! [:)]

Back
Topp