Trøtt i trynet..

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Såå trøtt. Sovnet ikke før nærmere 2.30 i natt. Flott med morgen 6.40 da. Den ene dagen Herman finner ut at han ikke skal sove til etter 7 liksom... Blææ... Men får vel legge meg litt etterpå.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Kjedelig :/ Ta deg en blund når Herman gjør det :) Her var det morgen 05:40, men det var mannen sin tur til å stå opp med ham.. Han sover sikkert ikke no lenger i morra når den er min tur!

God morgen! :-) Fult kjør her også! Sender dattera til farmor og farfar i kveld, så i morgen kan jeg sove lenge :-)

Har sovemorgen i morgen jeg da. Men føles som en evighet til nå... Trøøøtt ja... Hadde sikkert våkna litt med en dusj, men da går det 30 min så er jeg like trøtt igjen :p

Så her sitter jeg og googler Mary kay. Fått spørsmål om jeg vil bli konsulent nemlig. Men litt usikker på det altså. Erfaringer her?

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Her våkner guttungen hver dag mellom 05.15 og 06.00 hver dag hele uka. Heldigvis kan en 5 åring sitte opp aleine etter å fått litt klær og mat, men han kommer jo innå spør når vi skal opp ofte. Husker hvordan det var når han var 2-3, da ble det småsoving på sofaen..

Ble småsoving på sofaen for min del ja. Når klokka var 10 vekket jeg sambo, så han sto opp og tok han. Sovnet vel etter 11 en gang, og våknet 13.30!!! Skulle ikke sove såå lenge, rakk å slenge meg gjennom dusjen før mamma kom :p

Back
Topp