Trøtt, hva gjør folk?

Bkno2034652

Flørter med forumet
Jeg tar meg selv i å være trøtt, og dermed gjemme meg litt hjemme. Altså lite ute og "farter". Det enda arvingen nå sover ca 6t hver natt. Nå skal det legges til at dette er mitt 3. barn. De andre to er 10 og 4.
Hva gjør folk for å få mer energi og overskudd?


Villemo
 
Jeg trøkker i meg sjokolade og endel kaffe...(energi)
Jeg er trøtt og dvask, og har ikke klær som sitter bra. Vi har 2 barn til på 10 og 12.
Føler meg verre om jeg sitter inne om dagene, da går tida tregt.
Håper du klarer å tvinge deg selv til å være litt sosial. Det hjelper!
 
Trening gir meg alltid mer overskudd. Men så er det ofte vanskelig å komme seg på treninga da, når man er trøtt og sliten :p
 
  • Liker
Reactions: Sam
Babyen har jo ikke noe behov for så mye farting da, så er det egentlig noe problem? Jeg har det motsatt, blir rastløs og vil gjerne ut selv om vi nok burde holdt oss mere hjemme og fått inn noen soverutiner...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg ble faktisk mer våken av å begynne å trene. Det koster en del å starte, men det var veldig deilig! Og så prøver jeg å legge meg tidlig innimellom for der kan jeg tjene mye! Jeg er en person som tåler godt å sove lite men blir det for mange netter med tre-fire timers søvn tilsammen så blir jeg kvalm... Minstemann sover nesten alltid mellom 20-24 uansett hva som skjer senere på natten så jeg har nesten alltid muligheten til å få noen timers søvn der. Men det er sååå kjeeedelig å legge seg tidlig! (Lakenskrekk)

Jeg merker at jeg blir superslækk og mister lysta på å sosialisere hvis jeg er mye inne - og alene. Det baller litt på seg da. Blir slapp av å slappe av:) Mitt beste tips er å komme seg ut før man rekker å synke ned i sofaen. Fjør jeg det er det dritpes å komme seg opp igjen:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Neida. Babyen har ikke behov for mye farting :) men jeg er såpass usosial at jeg ikke har møtt nære venninner siden før fødselen 16.12 liksom.
Nettopp fordi jeg er trøtt og sliten. Og siden jeg får "nok" søvn så er det liksom hva folk gjør for å få energi jeg lurer på :) men da var det som jeg trodde.. Må rett å slett gå mere turer og trene mer. Er forresten igang med 30 days shred, etter at jeg leste tråden om det her inne. Takk for tipset, den som startet den tråden :) selv om sånn fysisk kommer det nok ikke til å synes, da kaffe og sjokolade er hovedinntaket mitt av "mat" om dagen :p


Villemo
 
Neida. Babyen har ikke behov for mye farting :) men jeg er såpass usosial at jeg ikke har møtt nære venninner siden før fødselen 16.12 liksom.
Nettopp fordi jeg er trøtt og sliten. Og siden jeg får "nok" søvn så er det liksom hva folk gjør for å få energi jeg lurer på :) men da var det som jeg trodde.. Må rett å slett gå mere turer og trene mer. Er forresten igang med 30 days shred, etter at jeg leste tråden om det her inne. Takk for tipset, den som startet den tråden :) selv om sånn fysisk kommer det nok ikke til å synes, da kaffe og sjokolade er hovedinntaket mitt av "mat" om dagen :p


Villemo
Så bra at du er igang! Jeg begynner på level 2 imorgen. Spiser også sjukt mye godis for tida så blir nok ikke spesielt mye tynnere men jeg har blitt veldig mye sterkere allerede! Og merker at jeg blir bitte litt strammere i fisken. Og mye mer energi:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra at du er igang! Jeg begynner på level 2 imorgen. Spiser også sjukt mye godis for tida så blir nok ikke spesielt mye tynnere men jeg har blitt veldig mye sterkere allerede! Og merker at jeg blir bitte litt strammere i fisken. Og mye mer energi:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja ikkesant! :) var det jeg tenkte å. Om ikke tynnere, så strammere, sterkere og bedre form :)


Villemo
 
Hjelper og være i aktivitet, men har du sjekket jernlagrene dine? Vanlig at de kan bli tømt etter fødsel og da blirman veldig trøtt og slapp.

Har en venninne som sovnet når hun hadde kaffebesøk etter fødselen, hehe :p
 
Trening!!!!! Kaffi!!!! og legger meg tidlig noen kvelder i uken:) 30 days shred og skogsturer har gitt meg energi!!! anbefales,tungt i begynnelsen,så deilig!:D
 
Trening!!!!! Kaffi!!!! og legger meg tidlig noen kvelder i uken:) 30 days shred og skogsturer har gitt meg energi!!! anbefales,tungt i begynnelsen,så deilig!:D
Signerer denne :) trening og kaffi er gull. Mye skikkelig mat og så tidlig leggetid!

app'en
 
Går MYE ute i frisK luft uansett vær, det hjelper:) BLir trening og! Legger oss tidlig! Spiser rimelig sunt, men burde bli bedre på å spise mer regelmessig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp