Trøtt... finnes det noe som hjelper?

Katmoon

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Hjelpes, så trøtt jeg er...

Begynner å gjespe 2 timer etter at jeg har stått opp.
Merker at det gå ut over produktiviteten på jobb. Noen tips om hva som kan hjelpe?

Kaffe klarer jeg ikke, det smaker skikkelig blæh nå...

Da er vi to! Gjesper meg gjennom arbeidsdagen, sover litt etter jobb og legger meg ni! Fordelen er jo at dagene går fort, hehe. Men er ikke moro når det går utover jobben :(

Har du/der vært trøtte lenge?
Ikke vært trøtt før, men måtte legge meg litt istad.
Vet ikke hva som hjelper, annet enn søvn da. ;-)

Også går det jo over etterhvert. Men forstår at det er kjedelig når det går utover jobb.

Da er vi 3 :P går veldig utover arbeidskvaliteten og ikke minst arbeidslysten :P gleder meg virkelig til mannen kommer hjem fra Nordsjøen så jeg kan ta en midsagslur etter jobb mens han holder prinsessa med selskap... kan liksom ikke sove mens hun styrer som hun vil rundt :P....GJESP!...

Så viss noen har noen tips så bare å hyle ut ja :P

Jeg også sliter med trøtthet og jeg har ennå ikke testet positivt så jeg gruer meg til en test evt er positiv. Jeg gruer meg også til jobb resten av uken for på søndag var jeg på jobb og måtte gå på toalettet flere ganger og ta meg inn igjen på en måte for jeg kunne sovnet stående

jeg er supertrøtt.......!!!

og det eneste som hjelper er å sove....!

takk å pris for 45 minutters pause på jobb, gir meg allfall en liten halvtime med søvn.

Jeg sovna i godstolen i sted. Våkna av at rampetrollet gav meg en dusj med luftfriskeren som sto på hylla i stua. Trøtt sa du? Jeg gleder meg til gubben kommer hjem, gressenke-tilværelsen tar ekstra på nå for tiden ja...

Bra det ikke bare er meg! Særlig tungt når mannen jobber mye og med full jobb og en liten gutt som krever sitt. Ække annet å gjøre enn å legge seg tidlig og satse på at det snart går over:) gjesp og natta!:)

Så bra at du har 45 min. pause da!
Snille kollegaer som lar deg sove også. Vet jobben at du er gravid?

N`tæll skrev:
jeg er supertrøtt.......!!!

og det eneste som hjelper er å sove....!

takk å pris for 45 minutters pause på jobb, gir meg allfall en liten halvtime med søvn.

Så bra at du har 45 min. pause da!
Snille kollegaer som lar deg sove også. Vet jobben at du er gravid?

Fru Ugle skrev:
Jeg sovna i godstolen i sted. Våkna av at rampetrollet gav meg en dusj med luftfriskeren som sto på hylla i stua. Trøtt sa du? Jeg gleder meg til gubben kommer hjem, gressenke-tilværelsen tar ekstra på nå for tiden ja...

Ser det for meg! Ville nok at mamma skulle våkne da se! :-)

Mannen min kommer hjem i morgen, tar på som gressenke for tia ja med full jobb og ei lita med full fart... gleder meg veldig til å kunne sove middag etter jobb :P

Sliter veldig jeg også! Her sover jeg 2 timer med lillegutt på formiddagen og 1 time på ettermiddagen. På kvelden er jeg stuptrøtt, burde egentlig vært i seng nå men!! :(
Grusomt! Gruer meg til jobb imårn!

Jeg sover litt på sofaen hver dag etter middagen.
Heldigvis har jeg muligheten til å ta meg en tur ut å få litt frisk luft i løpet av arbeidsdagen,  som vekker meg litt der og da.
Ellers er det nok bare søvn som hjelper.

Back
Topp