trøtt av spray?

vestlandsjento

Gift med forumet
Mange som blei trøtt då dei spraya? Har aldri vore så trøtt før. Det står ikkje som bivirkning. Er kanskje berre trøtt av å stå opp "tidlig"[;)] Merke litt til hovudverk og er varm. Tr er og på plass, så ting tyder på at sprayen virker[:D]

Ellers er eg no tilbake i Fredrikstad. Har hatt ein kjempefin ferie[:)][:)]

hmmmm...husker faktisk ikke. Men mye mulig det. Blir jo generelt sliten av hele prosessen å da.

Jeg ble mer trøtt enn vanlig. [8|]

Det er nok en ganske vanlig reaksjon, håper at det holder med trøthet og det ikke blir noe mer plager for deg.

Ja det er vel ein kombinasjon av både medisinar og tankar. Er jo mykje som skjer i denne prossessen[;)] Men det er jo ikkje akkurat veldig plagsomt å væra trøtt for å få ei spira[:)][:)]

Jeg er også latterlig trøtt!!! Og TR er på plass, så her funker alt som det skal....

Var fryktelig trøtt![&:] Det er helt klart en bivirkning selv om det ikke står noe om det. Lykke til videre med sprayinga!

Hei Vestlandsjento! :)
Eg har itje blitt så trøtt av sprayen, men har hørt om monge som har blitt d. Burde nok stått som bivirkning ja! [:)]  Eg har slitt litt me hodeværk og hetetokter og spesielt hetetokter itte eg begynte på sprøytene!! E liksom i overgangsalderen her føle eg. Går du på fert i Haugesund? Eg ska inn på UL for å se itte eggå på fredag.. E kjempespent på om alt e i orden!

Oi eg såg forresten litt seint nå at du e i fredrikstad.. så då regne eg itje me du går på fert i Haugesund ;) uansett... Lykke te! :)

ORIGINAL: håperen

Hei Vestlandsjento! :)
Eg har itje blitt så trøtt av sprayen, men har hørt om monge som har blitt d. Burde nok stått som bivirkning ja! [:)]  Eg har slitt litt me hodeværk og hetetokter og spesielt hetetokter itte eg begynte på sprøytene!! E liksom i overgangsalderen her føle eg. Går du på fert i Haugesund? Eg ska inn på UL for å se itte eggå på fredag.. E kjempespent på om alt e i orden!

Oi eg såg forresten litt seint nå at du e i fredrikstad.. så då regne eg itje me du går på fert i Haugesund ;) uansett... Lykke te! :)

Hei på deg og velkommen inn her[:)][:)] (ser du er ny[;)])

Så spennande med ul til fredag då[:)] Håpa du har mange fine egg! Eg begynner med sprøyter på onsdag, så er litt etter deg. Ja eg er foreløpig heldig som ikkje har for mykje bivirkningar. Får vondt i hovudet rett etter sprayen og litt hetetokter. Åsså trøtt då. Men ikkje så ille.

Visst du går på topptråden: "dei viktigaste trådane på ass.befr." er det ein oversikt over nåværande statusar. Der kan du sjå kem som venter, er under behandling osv. Skriver du melding inn der om statusen din så blir du ført opp på lista. Dette er eit fantastisk bra forum der du kan spørra om alt[:)][:)]

Eg går på Porsgrunn Fertilitetsklinikk. Kjempe bra plass[:)] Kor e du fra?

Blir spennande å følga deg[:)] Lykke te[:D]

Ja, eg håpe det e mange bra egg!! Så håpe eg de kan frysa ned noen og.. Hadde vært fint å sleppa å gå gjennom hormonkuren ein gang te hvis ting itje fungere 1. gangen.  huff, man blir skikkelig nærvøs av det her. Eg gjør alt mulig oppussing hjemma og hobbyting for å få tiå te å gå uten at eg tenke for mye på det..

Tusen takk for tipset om oversiktssidene! veldig bra sider! Nå har eg lagt inn info der. [:)]

Lykke te videre med spray og hormoner.. Håpe trøttheten gir seg litt itte hvert!

Back
Topp