Mayb31 Elsker forumet 24 Mai 2006 #2 Sitter her å spiser ritz kjekks og drikke villa champagnebruk...og jeg har ikke falt ned trappen engang. Hvordan går det med deg?
Sitter her å spiser ritz kjekks og drikke villa champagnebruk...og jeg har ikke falt ned trappen engang. Hvordan går det med deg?
T teba Gift med forumet 24 Mai 2006 #3 HAHA...jo takk det går nå..verker som eit udyr i handa..sjekker ofte om eg har blødninger men intet å se heldigvis! akkurat nå er eg bare så ufatteleg sjokka over at han guten vart tvangsendt tilbake til india idag... er det mulig????
HAHA...jo takk det går nå..verker som eit udyr i handa..sjekker ofte om eg har blødninger men intet å se heldigvis! akkurat nå er eg bare så ufatteleg sjokka over at han guten vart tvangsendt tilbake til india idag... er det mulig????
V Værinne74 Glad i forumet 24 Mai 2006 #4 Ja, det fortjener du så absolutt[:)] Høres ikke bra ut arma di...[&o] Mange kosa
T teba Gift med forumet 24 Mai 2006 #5 dua: takk...ka tid drar de til kristiansand? maybe: ka tid var terminen din nå da?
V Værinne74 Glad i forumet 24 Mai 2006 #6 Har ikke fått med med nyhetene... bv har tatt all tida etter at jeg kom hjem fra jobb... hmm[&:] Men, det høres ikke bra ut!
Har ikke fått med med nyhetene... bv har tatt all tida etter at jeg kom hjem fra jobb... hmm[&:] Men, det høres ikke bra ut!
V Værinne74 Glad i forumet 24 Mai 2006 #7 Vi reiser på lørdagen, flyet går kl. halv fem. Skal mellomlande ved Ålesund også. Glæde mæ[:)] Men, det bli lite drikking nå da...[:-] he..he..
Vi reiser på lørdagen, flyet går kl. halv fem. Skal mellomlande ved Ålesund også. Glæde mæ[:)] Men, det bli lite drikking nå da...[:-] he..he..
Mayb31 Elsker forumet 24 Mai 2006 #9 ORIGINAL: teba dua: takk...ka tid drar de til kristiansand? maybe: ka tid var terminen din nå da? Etter BV's kalkulator så har jeg termin 18.januar.Har ikke sett nyheter,hva er dette med den gutte?
ORIGINAL: teba dua: takk...ka tid drar de til kristiansand? maybe: ka tid var terminen din nå da? Etter BV's kalkulator så har jeg termin 18.januar.
V Værinne74 Glad i forumet 24 Mai 2006 #10 Kos deg videre med snacks og cola[:)][:)][:)] ...og lov meg at du ikke ramler ned trappa en gang til! Godt å høre at du ikke har fått noen blødninger! Gleder meg til sambo kommer hjem, jeg
Kos deg videre med snacks og cola[:)][:)][:)] ...og lov meg at du ikke ramler ned trappa en gang til! Godt å høre at du ikke har fått noen blødninger! Gleder meg til sambo kommer hjem, jeg