Trøst smokk?!

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Noen som haer erfaringer med den?? klok av gammel skade så skal jeg ha med smokk på sykehuset denne gangen og blåser igrunn i hva som er anbefalt og hva andre mener:P Håper jo jeg ikke trenger å bruke den da, men har hørt så mye bra om den. At den ikke gjør babyen sugeforvirret osv:)

Vi hadde smokk med på sykehuset :) Jeg angret ikke på valget vi tok, og kommer til å gjøre det samme denne gang. Snuppa gråt ikke, men hun hadde behov for å suge masse, og da koste hun seg glugg med smokken. Når hun var sulten spyttet hun den ut, og gapte mens hun klynket litt. Hadde null problem med å skille behovet for å suge og det å få mat. Fikk ingen reaksjoner på det :)

skal så absolutt ha med smokk denne gangen ja:)

Her blir det smokk med i bag'en også. Hadde det sist, og selvom jeg har en liten mistanke om at den bidro til at ammingen gikk til H, så tar jeg sjansen på å prøve igjen hvis det blir krise.

Men, har ingen erfaring med akkurat den smokken nei :p

Vet at den tidligere ble kalt for sykehussmokken. Var den de brukte på sykehusene tildligere for alle barn ville ha den:)

Hvor får man kjøpt den og hva koster vidunderet?

Har allerede kjøpt tuttar, så tar nok med på sykehuset, så får vi se hvordan behovet er :) Ikke redd for å bruke tutt, men skal hvertfall ikke lære ungen min å sutte på tommelen...! Been there done that!!! Fysj asså, var vel 7 år før jeg klarte å slutte å bruke tommelen :P!!

Bilde av den du snakker om fru.Maja??? :)

Ja må ha med denne gangen=) Så absolutt:)

oi det var veldig lite..men er runde sutter hvertfall:)

Vi skal ha med denne ganga også. Hadde med sist og skjulte det for de som jobbet der :P var ikke så veldig intr i den, men litt avkastning i suginga fikk jeg jo. Spyttet den ut og skrek av full hals når han var sulten.

Sent from my ST18i using BV Forum

Hehe jeg hadde med men var litt redd for å vise den til de på sykehuset. Men sannelig når vi fikk komme inn til snuppa første gang på intensiven så lå hun der så lykkelig med en smokk. Fikk litt sjokk og de hadde jo ikke spurt heller. Men hun trengte sikkert litt trøst så da kjørte de på med smokk

Frøkna fikk sånn på nyfødt intensiven, mens til Noah'n hadde jeg med meg smokk i stellebaggen :P
Da brukte jeg den MAM Start..

a5bb3386ad149844a37088f0183d02da.jpg

De har noen som ligner på de smokkene på apoteket her, mener jeg har sett det iallfall. Kan hende det er Trøst smokkene altså, for jeg veit at de selger de på noen apoteker. Venninna mi kjøpte det til jenta si, og hun fant den på apoteket.

Back
Topp