*moonpie*
Glad i forumet
Jada her har jammen med trøsken kommet[:@] Fader altså så sur jeg blir, så nå er det ikke mye amming som foregår her, livredd for å få mer vondt. Det klør i den ene puppen og stikker i ryggen når han drikker av den og tungen hans ser ut som snø[8D] Men har gått til innlkjøp av farris og lurte på om noen har brukt dette før og fått det bort. Har ikke råd til å bruke en haug av kroner på medisin som kanksje ikke funker[&:] Hvor ofte skal jeg bruke farrisen og hvordan gjorde dere det?[8|] Vurderer å gi opp ammingen om natten også nå bare for å bli kvitt det. Syns denne ammingen er et stress uten like når det hele tiden skal skje sånne ting[:(] Helsesøster på helsestasjonen ble sur når jeg sa han fikk annehvert måltid med mme det mente hun var unødvendig når jeg hadde melk, men hallo da jeg har et liv jeg også og når jeg har gitt han er det ingen ting igjen og pumpe. Og hvordan i alle dager skal jeg kunne gå ifra han med pappa da? Pappa har jo ikke pupp heller[>:] Merker jeg blir irritert når det blir mas og kjefting rundt ammingen og har mer lyst til å bare gi faen i hele driten. Nan er da like forbanna greit spør du meg[:D] En dagens utblåsning!!![:)]