Trøske?

Ayliss

Blir kjent med forumet
Hei
Frøkna på litt over to måneder har fått hvitt utslett. Starta først med en "prikk" på overleppa, nå har det spredd seg . Hvitt belegg nesten som ikke går bort. Jeg ammer ikke. Noen som vet hva dette kan være?

7e316bda6ccead9223a37f30f37d9c80

Huff, stakkars lita: ( Ringte legevakt i dag,men tydeligvis ikke noen haste sak. Sku se ann te i mårå mente dem. Hva skal vi gjøre med det? Hva kjem det av?

Huff, stakkars lita: ( Ringte legevakt i dag,men tydeligvis ikke noen haste sak. Sku se ann te i mårå mente dem. Hva skal vi gjøre med det? Hva kjem det av?
Er det sopp skal det behandles mycostatin, ta en tur til legen på mandag :-) Vegrer hun seg for å spise? Hvis ikke kan det nok gå til mandag, men om du ammer så har du nok/kan du få sopp du også. Det smitter. Plager det henne ille, så forsøk legevakt igjen :-) Stakars lita. Lykke til!

Takk:)Nei, ammer ikke lengre så får flaske. Går bra føreløpig,ringer igjen i mårå om ho kvir seg for flaska: )

Er det sopp skal det behandles mycostatin, ta en tur til legen på mandag :-) Vegrer hun seg for å spise? Hvis ikke kan det nok gå til mandag, men om du ammer så har du nok/kan du få sopp du også. Det smitter. Plager det henne ille, så forsøk legevakt igjen :-) Stakars lita. Lykke til!
Det blir litt som at vi kan få sopp også. Det er ganske vanlig, men ubehagelig. Jeg fikk dette av kraftig antibiotika.

Når sønnen min hadde det det fikk vi mycostatin men det funka ikke. Brukte farris. Det funka med engang .

Back
Topp