Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sopp skal det behandles mycostatin, ta en tur til legen på mandag Vegrer hun seg for å spise? Hvis ikke kan det nok gå til mandag, men om du ammer så har du nok/kan du få sopp du også. Det smitter. Plager det henne ille, så forsøk legevakt igjen Stakars lita. Lykke til!Huff, stakkars lita: ( Ringte legevakt i dag,men tydeligvis ikke noen haste sak. Sku se ann te i mårå mente dem. Hva skal vi gjøre med det? Hva kjem det av?
Det blir litt som at vi kan få sopp også. Det er ganske vanlig, men ubehagelig. Jeg fikk dette av kraftig antibiotika.Er det sopp skal det behandles mycostatin, ta en tur til legen på mandag Vegrer hun seg for å spise? Hvis ikke kan det nok gå til mandag, men om du ammer så har du nok/kan du få sopp du også. Det smitter. Plager det henne ille, så forsøk legevakt igjen Stakars lita. Lykke til!
Er vel noen bakterier av noe slag vil jeg tro. Naturlige bakterier. Tror det er samme type sopp som vi får nedentilHvorfor får babyer det da?
Glemte å quote degHvordan tok du på farrisen?
Jeg og mini har sopp, ikke noe godt!! Holdt på i 2 uker nå men fortsatt ikke bra [/QUOTE
Hvordan reagerer minien? Virker som frøkna ikke har det så bra. Grinete og søv dårlig. Stikk ut tunga mye