Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg aldri hørt omMan ska vel strengt tatt ta en kur på brystene også.
Du kan pensle brystene med blå farris, og det kan du også pensle inni munnen til den lille. Det tar sopp.
E får ofte sånn sopp i munnen selv og da gurgler e munnen med blå farris. Dagen etter e e fin igjen.
Vil ikkje anbefale å smøre miksturen på brysta. Den tørkar veldig ut huda, og det blir sprekker. I alle fall hos meg. Ville heller prøvd Farris eller Canesten etter kvar ammingTakk for svar, var det jeg trodde. Rart helsesøster nektet for at brystene skulle behandles da! Får prøve meg fram med farris/mixtur på meg selv frem til min kontroll hos fastlegen. Tror jeg skal skrive ut litt info om det og ta med også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for tips. Da går jeg for farris.Vil ikkje anbefale å smøre miksturen på brysta. Den tørkar veldig ut huda, og det blir sprekker. I alle fall hos meg. Ville heller prøvd Farris eller Canesten etter kvar amming![]()
Jeg måtte behandle med noen piller skrevet på resept av fastlegen. Men vat fordi de hadde satt seg "inni" (piggtrådsmerter). Canesten behandler vist bare på utsiden. Så kommer vel ann på hvor langt det har kommet.Var til 6mnd kontroll med lille på helsestasjonen i dag. Fikk resept på mixtur til lille, mot trøsken på tunga. Men skal ikke puppene også behandles? Helsesøster såg bare på brystvortene og sa at jeg ikke trengte behandling.
Sent from my iPhone using BV Forum
Canesten på boobsa. Men det må ikke babyen få i munnen. Vask godt før amming.
Blå farris eller saft fra tyttebærsyltetøy er bedre enn mixtur. Pensle i munen til babyen med en qtip