Trøske!

SiljeHB

Blir kjent med forumet
Noen små babyer som har hatt det her? Vesla mi har fått det nå, og det virker som hun har kjempe vondt! Får medisin av legen i morgen, men gruer meg til enda en natt med mye skriki g pga vondt:( Drikker å drikker å spiser på hendene sine... Men gulper opp igjen alt, og sikka renner!

Nei, men nabo'n har! Hun hadde ikke noe god effekt av medisinene, men tok det med biola og farris. Godt råd hvis medisinene fungerer dårlig! Man tar først biola naturell på fingeren og smører rundt i munnen til babien, så en runde med farris etterpå. Funker som fjell!

Nei, men nabo'n har! Hun hadde ikke noe god effekt av medisinene, men tok det med biola og farris. Godt råd hvis medisinene fungerer dårlig! Man tar først biola naturell på fingeren og smører rundt i munnen til babien, så en runde med farris etterpå. Funker som fjell!

vi har også god erfaring med farris, min største hadde trøske.Tok en qtips i farrisen og smurte på inne i munnen. forvsant veldig kjapt

Oopsann, her gikk det troll i ord, gitt! Trøske her også! Er det en 3-måneders greie, eller?

Kan jeg spørre hva det er? :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Leste om det nå. Stakkar lita :( Håper det ordner seg fort :) god bedring :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp