Trøske?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvordan behandle trøske i munnen på baby?
Går man til lege, eller behandler hjemme?

Legen kan skrive ut resept på Mycostatin mikstur. Det finnes også en del kjerringråd som f.eks. å bruke Farris, men jeg har ingen erfaring med det.

trøske går ofte over av seg selv. saltvann kan ha effekt. personlig vil jeg anbefale å få mycostatin hos lege, xersom det er mye og har vart enstund, da det kan smitte over til brystet ditt. deter skjelden, men d kan skje. skjedde med meg da jeg fikk nr 2 og d er det verste jeg har vært med på...

Vi har vært hos legen i dag og fått resept på Mycostatin til snuppa, og fikk beskjed om at jeg skulle bruke Canesten på meg:)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Trøske har jeg ingen erfaring med. Googlet det litt og skjønte ka det gikk ut på, men lillefrøkna har litt hvitt belegg på tungen, men ikke så mye og tydelig som vises på bildene på Googel. Er det ikke vanlig at de små har litt hvitt belegg på tungen?

Trøske har jeg ingen erfaring med. Googlet det litt og skjønte ka det gikk ut på, men lillefrøkna har litt hvitt belegg på tungen, men ikke så mye og tydelig som vises på bildene på Googel. Er det ikke vanlig at de små har litt hvitt belegg på tungen?
Min har også det, men tror det er melken som gjør det...?

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Min har også det, men tror det er melken som gjør det...?

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤
Jeg også trodde det var litt melk igjen etter gulp spesielt-har ikke belegg hele tiden.. Hvordan vet man når det er trøske og når det bare er belegg etter melk? Har aldri tenkt over det der med trøske en gang jeg...måtte Google jeg og :)

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

Back
Topp