Trøske og soppinfeksjon

Cathee

Gift med forumet
Noen her som har hatt barn med trøske å sopp på brystknoppene å fått åpne sår på brystknoppene? Hvor lenge tok det etter dere begynnte med behandling at sårene grodde/kom bort?? Å hva gjorde dere evt utenom å bruke canesten og middelet til barnet? Jeg er så ufattelig sår, å de gror aldri.. Gjør så vondt at jeg svimer nesten av når jeg ammer.. Det er så utrivelig [:(] Trenger masse gode råd!!!

Hadde ikkje opne sår sjølv, men var ganske vondt dei første vekene [:o] Eg lot det lufttørke mykje, hjalp litt. Har hørt slike albue-skjell kan vere bra, trur du får kjøpt dei på apoteket. Ellers har eg desverre ikkje så mykje fleire råd, men føler meg deg! Er særs smertefulle greier det der [&:] [&:] [&:]

jeg hadde det! det blødde og det verka!
luft luft og atter luft. kan du gå naken på overkroppen, gjør det. for å få lufta det.. om dagen og om natta. vas.k fingrene ofte.. prøv også å rense inni munnen med q-tips og farris. det hjelper..

ORIGINAL: Hulder

Hadde ikkje opne sår sjølv, men var ganske vondt dei første vekene [:o] Eg lot det lufttørke mykje, hjalp litt. Har hørt slike albue-skjell kan vere bra, trur du får kjøpt dei på apoteket. Ellers har eg desverre ikkje så mykje fleire råd, men føler meg deg! Er særs smertefulle greier det der [&:] [&:] [&:]

skal ikke bruke albueskjell om man har sopp.. det blir fuktig. og da trives soppen best.. er om man er sår det

ORIGINAL: *Lill

luft luft og atter luft. kan du gå naken på overkroppen, gjør det. for å få lufta det.. om dagen og om natta. vas.k fingrene ofte.. prøv også å rense inni munnen med q-tips og farris. det hjelper..

Men hvordan klarte du å ligge i senga uten noe på puppene når du hadde sånne sår? Jeg klarer ikke at noe rører ved brystene nå, for det svir å er veldig smertefullt.. Jeg MÅ ha ammeinnlegg og ammebh, så må jeg smøre med purelan så de ikke setter seg fast i innleggene..

Jeg fikk av legen en salve som heter Locodiol, eneste som fuka på meg.
Hadde sånn sår at ene brystknoppen mista en bit....etter noen mnd (....[:(]) på dette viset fikk jeg endelig hjelp.
Lykke til, jeg føler med deg...[&:]

ORIGINAL: Cathee

ORIGINAL: *Lill

Men hvordan klarte du å ligge i senga uten noe på puppene når du hadde sånne sår? Jeg klarer ikke at noe rører ved brystene nå, for det svir å er veldig smertefullt.. Jeg MÅ ha ammeinnlegg og ammebh, så må jeg smøre med purelan så de ikke setter seg fast i innleggene..

legg håndduk under. de gror så mye fortere om de ikke legger tett med ammeinlegg.. det renner melk, og det er ikke godt når dyna rører brystvortene.. men det hjelper.. å det er snakk om noen netter.. men som sakt.. gå naken på overkroppen så mye du kan..

Back
Topp