Trøske eller melkebelegg?

Kathy80

Forelsket i forumet
*MIA*
Sommerfuglene <3
Tulla er litt hvit på tunga- men klarer ikke å se om det er melkebelegg eller om hun har fått trøske.Jeg er fortsatt litt sprukken på den ene beystvorta men gjør ikke spes vondt-litt ilinger/kløe men ikke mye.Noen som har erfaring m trøske og som kan fortelle meg hvordan jeg kan se forskjell på melkebelegg og trøske?

Sent from my iPhone using BV Forum

Var det ikke noe med at vis du kunne bruke qtip og det hvite ble borte var det bare belegg !? Usikker nå altså :)

Jenta mi hadde trøske, men det gikk over av seg selv :) fikk ilninger i puppen og hun hadde belegg i munnen og på leppene. Jeg leste mye om behandling og at det kunne gå over av seg selv. Innstilte meg på to uker og det gikk heldigvis over. :)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Jenta mi hadde trøske, men det gikk over av seg selv :) fikk ilninger i puppen og hun hadde belegg i munnen og på leppene. Jeg leste mye om behandling og at det kunne gå over av seg selv. Innstilte meg på to uker og det gikk heldigvis over. :)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Fikk du sopp på brystet og gikk dette bort av seg selv også?

Trøske kan ikke skrapes av, har jeg forstått...

Har babyen vegret seg noe for å ta puppen? Det kan skje hvis der er sopp, da kan det være vondt i munnen til babyen.

Hun har ikke vegret seg, tvert imot hun henger i puppen:-) sjekket m helsesøster og hun regnet m at det var melkebelegg!

Back
Topp