Trøndertreff?

Kiddy

Forelsket i forumet
For en stund siden prøvde noen her å få til et treff i Trondheimsområdet, uten at det ble gjennomført.. Jeg er så lei av å bare gå hjemme, og kunne tenkt meg å få truffet noen flere magedamer en gang eller to før august ruller inn.
Derfor spør jeg:
Er det noen interesse for å treffes i Trondheim i løpet av sommeren?
I så fall, når? Og hvor?

Jeg kan ikke annet enn å krysse fingre for at jeg får det til :)

Er desverre litt vanskelig å love noe, da det er mye jobbing på min mann, og jeg har to større barn som trenger tilsyn, men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

Blir treff i løpet av juni. Kommer tilbake med tid og sted når vi får planlagt. Hvis det er noen trønderjenter som ikke har fått med seg en annen tråd rundt dette så send meg en PM.

Jeg kan gjerne væra me også :-) 

Tenkt på det samme og hørte om folk kunne i Juni jeg, så tenkte og få planlagt en dag da, når vi nærmer oss :-)
Går selv bare hjemme, og kjenner ingen med barn så vært kjekt og blitt kjent med folk som venter barn og har barn :)

Har det blitt avtalt kor og når det blir trøndertreff? 

Jeg blir gjerne med hvis jeg fortsatt blir sykemeldt. Regner med det, så tell med meg også! :)

Det ligger en annen tråd her med tid og sted, men kan jo skrive det her også:
Det blir et treff på Villa Italia på Byåsen førstkommende onsdag (20. juni, altså) klokka 17:00. For dem som ikke vet hvor det er, er det mulig å treffes i sentrum først.
Vi er også flere som er innstilt på å få til flere treff i løpet av sommeren, så om det ikke passer denne gangen, håper vi å få treft dere ved en senere anledning =D Også håper vi så klart å treffe så mange som mulig på onsdag!

Gleder meg

Back
Topp