• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Trøndertreff!!!

Carha

Blir kjent med forumet
Hei! Dere som var på trøndertreff på ricks[:)] var det trivelig? skal vi avtale snart igjenn? jeg hadde så lyst til å være med men eldste sønnen ble syk....
er veldig gira på å være med på neste[:D]

bor atme nidarvoll i trheim og er 23 år[:D] har ikke skrevet så mye om meg selv[8D]

Da bor du ikke langt unna meg da [:D]

Ja, det var kjempekoselig. Vi var ikke mange da, bare 4 stykk.
Morsnart, Singer, Yiggah og meg [:)]
Spiste litt og koset oss i et par timer før 3 av oss gikk på en liten shoppingrunde etterpå.

Vi tenkte kanskje å få til treff igjen om 14 dager eller om 1 mnd, men da må mange bli med altså, vi vil jo møte flere!! [:D]
Det er ikke skummelt. Masse å prate om! [:)]

Jeg har veeeldig lyst til å bli med neste gang.. [:)]skulle jo egentlig være med denne gangen også, men ikkeno skyss å en frøken som ble dårlig[:'(]

Håper dere alle kommer neste treff :) Var kjeeempe koslig !! [:D]
Nå kan dere angre nå [;)] Shoppingrunde denne gangen å eller, Marlene? Fler som er med?
Fant jo deeet salget på Zara vettu.. Å de søte små klærne til store og små !!
Ble jo forelska

Klart vi skal det [:D]
Såå my fine jenteklær. Det var en kjempekoselig dag [:)] Var sliten når vi kom hjem [8D]

Men skal vi ta det om 1,5 uke da eller?
Den onsdagen vi snakket om?

Kanskje du Veronica lager en tråd om det? [:)]

Daaaaaaaaaaaaaaa stemmer jeg for Graffi [:D] Om babisene vil sove så kan man sette de i bakgården også.

Altså, den 16 februar? [:)]

ORIGINAL: SeptemberSkatten

Klart vi skal det [:D]
Såå my fine jenteklær. Det var en kjempekoselig dag [:)] Var sliten når vi kom hjem [8D]

Men skal vi ta det om 1,5 uke da eller?
Den onsdagen vi snakket om?

Kanskje du Veronica lager en tråd om det? [:)]

Daaaaaaaaaaaaaaa stemmer jeg for Graffi [:D] Om babisene vil sove så kan man sette de i bakgården også.

Korrekt! [:D] Men det viste du vel allerede [8D] Tjihi. Lettere å få tak i meg på Facebook enn her.

Nei, vent te etter den 22 feb for da kjæm æ å te trondheim[:)] Vil møt dåkker trønderjentan æ å[:D]

Jeg er også med på treff!! Timeplanen har roet seg litt nå[:)]
Bor forresten på nardo/risvollan [;)]

Back
Topp