Trøndere :))

snusmumrik

Forumet er livet
Begynner dere å komme dere hjem fra ferie?
Skulle vi ha avtalt et treff en helg i august/september? Tenker jo tidligere vi er ute med å avtale, jo større sjangs er det for at folk får det til

Det hadde vært koselig! 

Jeg er stort sett ledig hver helg, har ingen planer i aug/september utenom helgen 14-16.september. Så jeg er veldig fleksibel på tidspunkt 

Jeg er med! :) Passer best på helg for min del også, siden jeg regner med at jobben vil kreve en del kveldsarbeid midt i uka. 

Noen som har tenkt på treffsted da? Dette gleder jeg med til! :)

Det hadde vært kjempe morsomt! :-) 
Men hvor tenker dere å møtes da? 

spørs litt hvor folk bor da, jeg bor midt i Trondheim så for meg er det selvsagt enklest å møtes her, men jeg er åpen for forslag 

hvis vi skal møtes i Trondheim er det jo masse kafeer/spisesteder vi kan velge i, så det kan vi jo finne ut av etterhvert....
Jeg er f.eks veldig glad i maten på Graffi (de holder til på Solsiden og i midtbyen)

Jeg bor i Steinkjer, men for meg går det bra å reise litt. Har ferie nå åsså blir jeg sykmeldt etter det, så må ha noe å fylle opp dagene med uansett:p men jeg er absolutt ikke kjennt i trondheim:p

Jeg er med. Har ikke bil, så solsiden/sentrum passer fint, men skal alltids klare å komme meg ut av sentrum også da, haha! Fleksibel ifht tid og dato, da jeg bare går hjemme. :)

blir gjerne med jeg å, etter 20 august passer for meg, lønning da:D hehe :) bor på tiller så kommer meg lett inn til byen :) jobber i byen å :) så om d e helg eller ukedag så passer d uansett :D

Er også med :) Hadde vært koselig å blitt kjent med andre :) Bor selv på byåsen så for meg spiller det ingen rolle :)

Jeg kan jo bare slenge ut en dato ettersom det virker som de fleste kan når som helst: 

18.august? det er en lørdag 

Hadde vært koselig å bli kjent med flere trøndermammaer :-)

Jeg har ikke vært særlig aktiv her inne, men vil gjerne møte andre gravide i Trondheim :) 18. august er jeg riktignok bortreist, men det blir kanskje flere treff før november også?

Misda skrev:
Jeg har ikke vært særlig aktiv her inne, men vil gjerne møte andre gravide i Trondheim :) 18. august er jeg riktignok bortreist, men det blir kanskje flere treff før november også?

Vi tar bare en annen dato da vet du  er du hjemme helgen etterpå f.eks? 

Ka me 25. august helga da? passe bedre da for meg ihvertfall:)

marthemarie86 skrev:

Det passe fint for mæ :)

marthemarie86 skrev:

Passer for meg :)
!8 August er den eneste helga i august/september jeg vet jeg er borte desverre...
Bor i Skaun, men kommer meg hvor som helst. Solsiden/sentrum er jo veldig greit da, er jo plenty plasser å møtes...
Skal vi gå for middag på Graffi, eller et litt tidligere lunsjmøte på jordbærpikene eller Chocco bocco?

Gleder meg jeg :) Fant på MYE med juli09 gjengen, og treffer flere av de jevnlig fremdeles :)

marthemarie86 skrev:

Passer helt fint for meg også :) Spørsmålet om når på dagen det passer må/bør jo kanskje være opp til de med barn fra før av å bestemme? For meg passer det når som helst på dagen uansett siden dette er min første.. :) 

Jeg gleder meg kjempemasse! Blir gøy å endelig møte flere med termin rundt samme tid! :)

Livbelte skrev:

marthemarie86 skrev:

Passer helt fint for meg også :) Spørsmålet om når på dagen det passer må/bør jo kanskje være opp til de med barn fra før av å bestemme? For meg passer det når som helst på dagen uansett siden dette er min første.. :) 

Jeg gleder meg kjempemasse! Blir gøy å endelig møte flere med termin rundt samme tid! :)

Jeg er også fleksibel på tidspunkt på dagen  

Melkeplett skrev:

Livbelte skrev:

marthemarie86 skrev:

Jeg å er fleksibel når som helst den dagen :) så d e nok bare for de med barn fra før av å sette ett tidspunkt.

marthemarie86 skrev:

Melkeplett skrev:

Livbelte skrev:

marthemarie86 skrev:

Jeg å er fleksibel når som helst den dagen :) så d e nok bare for de med barn fra før av å sette ett tidspunkt.

Jeg har barn, men er svært fleksibel med tanke på tidspunkt, gutta mine klarer seg nok hjemme noen timer alene :D

Back
Topp