Trøndere...

snusmumrik

Forumet er livet
Nå begynner vi jo alle å komme oss over uke 12, og ting begynner kanskje å bli med offisiellt, er det noen som er med på å treffes en dag kanskje? På cafè eller noe sånt? eller synes dere det er for tidlig ennå?

Jeg er trønder;-) nord-Trøndelag:p Jeg synes at det kanskje er litt tidlig, vil gjerne på UL først for å se hvordan det står til. Men hvor i Trøndelag er du fra? Trøndelag er jo stort

Jeg blir gjerne med. Hadde kanskje vært gøy å vente til de fleste har vært på ul da, så flest mulig blir med. Har allerede vært på tidlig ul jeg, så for min del trenger vi ikke å vente til ordinær, men det får være opp til resten av trønderbertene! Jeg bor i Trondheim.

Vil gjerne møte noen andre gravide... Kjenner nesten ingen her^^

Er 15+5 forresten

Bor i Trondheim, kan sikkert vær me å treffes etterhvert, gjerne etter ordinær ultralyd 

Ser at jeg, snusmumrik, og melkeplett har ca. 1 uke mellom... så vil anta vi alle tre har UL i juni? hva med å treffes en gang i juli da(ja jeg vet det er lenge til :p

Er egentlig fra Oppland, men har bodd i Trondheim de siste 8 årene. Nå har vi nylig flyttet til Skaun, så ble plutselig landet på oss ;)
I juli er nok vi stort sett hjemme der jeg kommer i fra og på ferie, men om det er da folk ønsker så få jeg sikkert klemt det inn.
Har vært på to ultralyder selv allerede, så tenkte ikke på at fok ville på ordinær UL først :p Men har full forståelse for det :)

Kan ikke folk skrive litt hva de ønsker og tenker da, så kan vi planlegge litt ut i fra det? Selv skal jeg på ordinær UL den 14 juni.

Æ har ultralyd 11.juni  

Juni e ganske åpen for min del, borte på ferie fra 9-29.juli.

Jeg har ikke planlagt noe ferie enda, vet ikke hvor lenge jeg blir i jobb (risikojobb). Jobber turnus, men skal få til å skvise inn et treff selv om jeg jobber da :) Har ul første uka i juni, men for meg kan vi ta det når som helst!

Hei alle trønderdamer!! Skal vi prøve å få til et treff før det blir sommerferie på alle sammen? :)

Jeg og!

Er med jeg... men nå reiser jeg på ferie allerede neste helg da^^ hehe

Back
Topp