Trøndere!!

ann m

Betatt av forumet
Skal vi prøve å få til et nytt gravidtreff igjen i Trondheim?
Hvem stemmer for det:) ??

Bli me æ, om det bli no i mars:-) Reise bort ætte påska..

Det hørtes hyggelig ut

Jaaaaaaa!!!!!!!! Æ e med!!!!!!

Men da er vi jo i alle fall 5stk til nå:)
Er det mange som kan treffes på dagtid?
Jeg kan stort sett bare på dagtid frem til kl 1700 til påske. (kan kanskje fikse barnevakt da)
Men etter påske er det ingen problem med tidspunkt for min del.

Når passer best for dere?

Æ kain både på dagti å kveillsti fram t påska:-)så vess d bli før påsk så kjæm d på d samma ferr mæ:-)

jeg kan kun bli med på ettermiddag-/ kveldstreff. Jobber til 16.00 hver dag...

Men da tar vi det på kveldstid:)
Her er forslag til datoer: 21 eller 29 mars rundt kl 1900. Så får vi se hvilken dato som passer for flest.

Da stemmer jeg for 29. mars

Stæmme ferr 29. æ å:-)

Hei! Jeg hører egentlig til Juni (termin 3.juni), men kikker litt innom her nå da dette likså godt kan bli en mai-baby :) Har veldig lyst til å være med på treff i Trondheim! 29.mars som er foreslått passer fint for meg. 

Men da går vi for den 29 mars da:) Blir hyggelig:) Kom med forslag til hvor dere vil møtes, så kan vi bestille bord når det nærmer seg, og vet hvor mange vi blir..

ann m skrev:
Men da går vi for den 29 mars da:) Blir hyggelig:) Kom med forslag til hvor dere vil møtes, så kan vi bestille bord når det nærmer seg, og vet hvor mange vi blir..

Bær og bar på solsiden har veldig gode smoothies og milkshakes :) Evetuelt mormors i sentrum. 

Vil også være med hvis det passer  men får bare til å logge på en gang i blant, så ikke sikkert jeg får gitt endelig beskjed!!

Dytter litt her:-)

29. passer fint for meg også, tror jeg :)

Kaktus_86 skrev:

ann m skrev:

Bær og bar på solsiden har veldig gode smoothies og milkshakes :) Evetuelt mormors i sentrum. 

Bær og bar høres fint ut for meg!

Jeg kan godt bestille et bord til kl 1900 den 29 mars, på Bær og Bar Solsiden, når jeg vet sånn ca hvor mange vi blir.

Back
Topp