Trøndere: møtes?

Babymama_4

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Eller har det vært noen treff allerede kanskje?

Jeg er ikke så aktiv her inne, så henger ikke helt med.

Men hva med å treffes en gjeng i nærheten av Tr.heim kanskje en kveld?

Høres hyggelig ut:) Men er selv veldig opptatt ut måneden her, siden jeg holder på med inspurten på studiet og mannen skriver på masteroppgave, men blir d treff etter mai en gang er jeg med :D

Samme her :-) Hadde vært veldig koselig og møtt noen i denne gruppa...;) Kanskje rekker vi et treff både nå snart og litt senere...?

Så koselig :-)) Da kan vi kanskje bli 4 stk. da ;).. er det noen som har forslag om dag og sted hvis vi tar det i juni da?

Hello igjen! Er det mange som er berørte av streik og er hjemme med kommende storesøsken? Merker at dagene går fort jeg nå, og at jeg skulle gjort både det ene og det andre :) Men jeg tenker at om streiken blir ferdig denne uka, kunne vi møtes på en cafe i midtbyen i neste uke kanskje? Hva med onsdag? :))

Er med jeg :) Men ja, er også berørt av streiken.. så d holder!! Hatt storebror hjemme siden pinse jo.. merkes på han! i tillegg har jeg eksamen på torsdag så fremt d ikke er streik da også, høgskolen streiker også nemlig. Men neste uke er jeg fri, håper jeg :)

Back
Topp