Trønderdamer

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Synes vi trønderdamene skal gå ut å spise en bedre middag jeg [:)] Og skravle skikkelig uten barna våre tilstedet[:)]
Jeg har også lyst til å dra på kino, spille bowling osv.

Trenger å komme meg ut av huset[:@]

Det syns jeg er en kjempeide!!!
Vi pleier å ha barseltreff på en lokal restaurant (Hovde gård - anbefales!!!), men ungene begynner å bli for aktive til det nå[8D] Så vi har bestemt oss for å ha treff der på kveldstid uten barna en gang i mnd[:)] Også har vi heller treff med barne hjemme hos hverandre på omgang. Kjempekos!!!

Jaaaaaaa! Kan vi ikke ta middag og bowling en kveld da?[:D]

Jeg er med[:D]Hørtes ypperlig ut.Synes også vi skal finne en kveld hvor vi kan ta et lite julebord jeg.Hørte jeg GRAFFI?[8D][:D][:D]

Noen som tenkte nå snart eller skal vi vente litt utover mot jul?Fra 18 oktober frem til 29 november jobber jeg på butikken som ekstrahjelp og jeg garanterer at jeg ikke har så mye dagvakt[:'(][&:]

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Noen som tenkte nå snart eller skal vi vente litt utover mot jul?Fra 18 oktober frem til 29 november jobber jeg på butikken som ekstrahjelp og jeg garanterer at jeg ikke har så mye dagvakt[:'(][&:]

Hadde vært artig med noe snart ja[:)] Kjeder rævva av meg...

Til helga!

Lørdag kanskje?[:)]

Lørdag kanskje?[:)]

Jaaa, er dønn med om jeg får barnevakt! [:D]

Og da må vi pynte oss [:D]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fikk barnevakt! Snille mamman min [:D] Da er jeg med, wooohooo!

Skal fri til sambo og høre om jeg får låne noen Kroner[:D] Men tipper det er i orden. Foreldrepengene kommer vel ikke enda.

Hva har vi på tapeten da?

Da lager jeg en liten tråd her jeg så alle trønderdamer ser den.Så lufter vi litt tanker om hvor vi skal osv [:D]Stay tuned!

Da lager jeg en liten tråd her jeg så alle trønderdamer ser den.Så lufter vi litt tanker om hvor vi skal osv [:D]Stay tuned!

Back
Topp