Trønderdamer se her!!

Destiny85

Forumet er livet
[link=http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1610482.ece]http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1610482.ece[/link]

Advarer mot lokkemann!

Politiet ber folk i Charlottenlund- og Tunga-området være ekstra observante, etter at en mann har prøvd å lokke med seg småjenter.

Både fredag og lørdag fikk politiet melding om at en mann hadde tatt kontakt med små jenter og skremt dem eller forsøkt å lokke dem med seg.
Mellom klokka 13 og 14 fredag forsøkte en mann å lokke en jente inn i en bil på Jakobsli.
– Jenta ble tilbudt penger for å bli med mannen hjem. Hun sier hun har sett ham tidligere ved Charlottenlund barneskole, sier operasjonsleder Astrid Metlid ved Sør-Trøndelag politidistrikt.

Skremt av mannen

Hun forteller at mora til 10-åringen kontaktet politiet fredag ettermiddag og fortalte om hendelsen. Lørdag fikk politiet melding om at to jenter var skremt av en mann.
– En kvinne ringte og fortalte at en mann hadde fulgt etter datteren og en jevngammel venninne på 11 år ved Tunga fengsel. Han hadde tatt den ene jenta i armen, og sagt "bø" opp i ansiktet hennes.
De to jentene sier de har sett mannen før, og at han da har lokket med is til barn i området, sier Metlid.

Ber om tips

Politiet har sprikende beskrivelser av mannen.
– Vi kan ikke utelukke at det er en sammenheng mellom sakene, sier Metlid.
Hun oppfordrer derfor folk i området til å være ekstra observante, og tipse politiet dersom de har opplysninger.
– Vi ønsker at folk i området er oppmerksomme og snakker med barna om hvordan de skal oppføre seg når slike ting oppstår, sier Metlid.

*Dyttepå*

Skummelt. [&:]

æææsj creepy[&:], jeg bor på charlottenlund. men snuppa mi er jo bare lita og går aldri alene. Lillesøstra mi er derimot 11 år og bor like borti gata her.

ORIGINAL: Minibille

æææsj creepy[&:], jeg bor på charlottenlund. men snuppa mi er jo bare lita og går aldri alene. Lillesøstra mi er derimot 11 år og bor like borti gata her.

Du får ringe bort å si ifra![:)]

har sett. bor heldigvis ikke der, men de forflytter jo seg, så jeg kommer til å følge med som hauken.

Back
Topp