Trønderbaby

Ja! Jeg har imidlertid termin så sent at det er nok større sjanse for en febbisbebbis enn nyttårsbarn:p

Ja! Jeg har imidlertid termin så sent at det er nok større sjanse for en febbisbebbis enn nyttårsbarn:p
Jeg har etter ul termin 1.2 men vi håper og jordmor sier det blir i januar så krysserfingrene for det! Men noe nyttårsbarn tviler jeg på at vi får :p
Selv om jm spøkte med det under sist kontroll :p

Jeg har etter ul termin 1.2 men vi håper og jordmor sier det blir i januar så krysserfingrene for det! Men noe nyttårsbarn tviler jeg på at vi får :p
Selv om jm spøkte med det under sist kontroll :p

Åh, så heldig! Jeg er såååå klar for å ikke være gravid mer at jeg håperhåperhåper på at hun kommer før termin. Samtidig prøver jeg å innstille meg på overtid så jeg ikke skal bli kjempeskuffet om hun bestemmer seg for å vente litt:oops:

Last edited:
Har ikke termin før 27.01. Men livmorhalsen er kort, og legene tror sannsynligheten er liten for at hun holder seg til nyttår. Så CI satser på 1januar

Trønderbaby her og. Har termin 22.01 - men pga høyt blodtrykk, svangerskapsdiabetes og trolig ustabilt leie (lå i tverrleie på mandag) - så går jeg ikke til termin iallefall. Ny vurdering på tirsdag, så får vi se hvordan ting ser ut da.

Trønderbaby her også,men termin er ikke før 26.januar så tviler sterkt på at det skal bli nyttårsbarnet. Men man vet nå aldri!

Back
Topp