Trønder Jentan!! :D

SnartFem

Forelsket i forumet
Tenkte vi kunne ha ett nytt treff igjen om ca 1,5 uke ellerno :)
Så lurer på hvem som har lyst til å være med?? :D

Septemberskatten snakket om en plass som het for Graffi..
Å man kunne visst sette bebisene til å sove i bakgården der :)
Eller er det noen som har flere tips?

Ja jenter.. Er dere med eller? :)

I'm IN! Onsdag it is! [:D]

Skal til syden neste uke[:D] så jeg blir med neste gang. (men helst ikke onsdager, da vi har babysvømming)[:)]

Får se om jeg får slengt meg med denne gangen da[:)]

*edit* åja ser en annen tråd der 16.feb er nevnt. Da kommer mamma hjem :) Men usikker på når på dagen hu kommer med flyet så får se d ann :)

Så braa :D Fler som er med eller? Det er ikke noe farlig!

Men, Marlene! Tror vi kanskje må bestille bord denne gangen..
Bruker jo å være ganske fullt der. Du så jo sist vi var der :p

Du frøken Netta, du må være med! [:)]
Håper hun kommer litt utpå dagen sånn at du får blitt med. Jeg tror nok vi satser på klokka 12 denne gangen også? [:D]

Good *lilleprinsesse*, sa til Veronica at hun også kunne ta toget så da kan dere vel slenge dere med sammen? Det er faktisk enklere med tog på den strekningen. Bare å kjøre vogna inn så kan man leke/mate ungene mens man kjører og VIPS er man fremme! Men om du vil kjøre så skjønner jeg den. Kan komme på togstasjonen igjen jeg [8D]

Ja-a, er vell ikkeno problem å ta toge fordi om man har med barnevogn vill jeg tro [:)]
(ikke tatt tog med barnevogn før)

ORIGINAL: SeptemberSkatten

Du frøken Netta, du må være med! [:)]
Håper hun kommer litt utpå dagen sånn at du får blitt med. Jeg tror nok vi satser på klokka 12 denne gangen også? [:D]

Good *lilleprinsesse*, sa til Veronica at hun også kunne ta toget så da kan dere vel slenge dere med sammen? Det er faktisk enklere med tog på den strekningen. Bare å kjøre vogna inn så kan man leke/mate ungene mens man kjører og VIPS er man fremme! Men om du vil kjøre så skjønner jeg den. Kan komme på togstasjonen igjen jeg [8D]

Jeg og Emil tok toget til Levanger når han var 6 uker gammel - ikkeno problem [:D]

Drøy den til etter den 22 februar da, så kan jeg også bli med[:D][:D][:D]

Skal hjem til kjære trøndelag på ferie i 2 uker da, og hadde vært kos og fått blitt med[:D]

Back
Topp