Trøllet!

Molly80

Forumet er livet
Har noen av tipsa her inne funka eller? Så du har holdt på maten?

Jeg er litt frista til å lime inn bilde her av noe veldig kvalmt.. men jeg skal være snill..

for en gangsskyld! [:D]

Hei

Nei ingen av tipsa har funket dessverre. Skal ærlig innrømme at det ikke er alt som er prøvd, men prøvd en del. Er dårlig i dag også, hipp hurra [&:]
Godt jeg bare skal være på skolen i 3 kvarter i dag, så hjem og slappe av. Tar på en stakkars kropp å miste alt.

Neimen, så omtenksomt av deg!! [8D][;)]

så du skal på skolen og smitte alle nå da? [8D]

nei, du får se å bli bra igjen.. husker sist jeg hadde omgangssyke så spydde jeg bare en dag, men var jo uggen nesten en uke etter [:'(]

hehe, sånn er det når de setter obligatorisk [8D]
driver å psyker meg opp nå, begynt så smått på en energi-sjokolade. har jo null energi igjen. gjorde vondt i bena etter å ha stått i dusjen i går [8D]

bare en dag??? så heldig du var da... [:)] litt misunnelig nå merker jeg. hehe

ORIGINAL: Tanketrollet

hehe, sånn er det når de setter obligatorisk [8D]
driver å psyker meg opp nå, begynt så smått på en energi-sjokolade. har jo null energi igjen. gjorde vondt i bena etter å ha stått i dusjen i går [8D]

bare en dag??? så heldig du var da... [:)] litt misunnelig nå merker jeg. hehe

ja.. bare en dag.. men herregud så redusert man blir lell.. men ikke misunnelig på deg, spydde jo i 3-4 mnd i svangerskapet, så jeg vet hvordan det er...

satser på det går over snart hos deg!

Nå har jeg og M vært på skolen i 3 kvarter.. det var litt av en thriller! hehe. men det gikk greit. føler meg mye bedre. tror jeg skal drikke litt sprite, kjøpte det på skolen og etter det så føler jeg meg bedre. og spise, det gidder jeg ikke ennå. orker ikke. hehe.

hei skål med sprite for meg som er ferdig med alle skriftlige oppgaver for i år [:D]
(forhåpentligvis)

Nå har jeg og M vært på skolen i 3 kvarter.. det var litt av en thriller! hehe. men det gikk greit. føler meg mye bedre. tror jeg skal drikke litt sprite, kjøpte det på skolen og etter det så føler jeg meg bedre. og spise, det gidder jeg ikke ennå. orker ikke. hehe.

hei skål med sprite for meg som er ferdig med alle skriftlige oppgaver for i år [:D]
(forhåpentligvis)

skål!!! og ikke noen roping på elgen!

glemte at jeg skal levere ped-mappe når jeg skåla i stad, så blir en skål til om et par uker. hehehehe

jameeeeeeeen... jeg har litt så flink til å rope på elgen jo! Øvd MASSE de siste dagene og alt...

glemte at jeg skal levere ped-mappe når jeg skåla i stad, så blir en skål til om et par uker. hehehehe

jameeeeeeeen... jeg har litt så flink til å rope på elgen jo! Øvd MASSE de siste dagene og alt...

mappe, pappe, lappe... den får du unna i en fei, også slutter du å rope på elgen, også er alt supert! Skål [:D]

Driver og leter etter hytte å leie i langhelga som kommer jeg, så jeg slipper å gjøre noe så fornuftig som å lese master ting og tang [8D]

hytte? hvor daaaaaa?? jeg vil også på hytte...

hytte? hvor daaaaaa?? jeg vil også på hytte...

vi må vel i nærheten her vi da...

jeg er kjempehyttesjuk! ikke vært på hytte siden august i fjor, sukk!

dessverre har ikke vi noen i familien med hytte

kanskje du må bytte familie til noen som har hytte?

kanskje du må bytte familie til noen som har hytte?

svigers har forsåvidt da.. men det er jo laaaangt oppi trøndelag!

greit å leie å da, kan få sett ulike steder uten å ha ansvar for oppussing

mamma og co ønska seg hytte, men det ble bobil.. er jo så sinnsykt dyrt med hytte, like mye som et hus!

tja.. hvor stor hytte skal du ha??

http://www.finn.no/finn/realestate/leisure/sale/object?finnkode=19421133&sid=xz14B339754A423471

driver du og søker opp hytte til oss å nå da? Så grei du er da sånn plutselig!

så faktisk int. ut... kjekt med sameie, (ikke samleie, haha)faktisk!

Å, vil du ikke ha samleie hytte?????

ja jeg må jo kikke.. må gjøre det godt igjen for at jeg roper på elgen igjen [&:]

Å, vil du ikke ha samleie hytte?????

ja jeg må jo kikke.. må gjøre det godt igjen for at jeg roper på elgen igjen [&:]

synes bare det var veeeldig morsomt med min barnslige trøtte humor å skrive samleie, [8D]

jeg syns samleiehytte kan være et greit konesept. tenk da, når du lir litt lei mannen om noen år osv...[;)]

jeg syns samleiehytte kan være et greit konesept. tenk da, når du lir litt lei mannen om noen år osv...[;)]

er det ei hytte for swingers par kanskje?[;)]

du gjør det til det du vil vet du [;)]

Back
Topp